Account Manager (z51760)

  • Hledáme dalšího specialistu externího prodeje se zájmem o navazování vztahů se zákazníky a zapojení do prodejních aktivit. Jedná se o specializovanou prodejní pozici, která bude sloužit našim zákazníkům prostřednictvím fyzických návštěv i telefonátů.
  • Tato role je zaměřena výhradně na produkty pro trh s náhradními díly.
  • Externí prodej je zodpovědný za správu prioritních a strategických zákazníků, včetně rozvoje a udržování vztahů se zákazníky prostřednictvím fyzických návštěv.
  • Aktivně oslovuje zákazníka za účelem budování vztahů, prodejních her nebo následných akcí, aby zajistil pevnou vazbu se zákazníkem.
  • Spolupracuje s týmy vnitřního prodeje a správy účtů při realizaci prodejních akcí a dalších prodejních aktivit souvisejících s konkrétním(i) určeným(i) účtem(y).
  • Spolupracuje s týmem obchodních operací s cílem zajistit včasné a přesné zpracování a dodání objednávek.
  • Slouží jako hlavní kontaktní místo pro zákazníky ohledně všech požadavků na poprodejní služby, včetně vyjednávání o cenách a smlouvách.
  • Zastupuje zákazníka v rámci organizace a zajišťuje, aby byly jeho potřeby pochopeny a řešeny.
  • Řídí proaktivní prodej složitých poprodejních produktů, jako jsou servisní smlouvy, komplexní modernizace a konzultační/digitální služby.
  • Rozvíjí a udržuje kontakty se zákazníky a sítě prostřednictvím fyzických návštěv a virtuálního zapojení (občas využívá digitální nástroje k zapojení zákazníků).
  • Zastupovat a propagovat rovnoměrně všechny značky/technologie tryskání podle instalací zákazníků a jejich potřeb na poprodejním trhu.
  • Shromažďovat informace o trhu, zákaznících, konkurenci a požadavcích na produkty.
  • Proaktivně a průběžně identifikovat příležitosti ke zlepšení prodeje a procesů a prosazovat změny.
  • Realizovat marketingové kampaně a prodejní hry distribuované prostřednictvím regionálních vedoucích.
  • Disponovat pokročilými znalostmi o produktech tryskání a radit zákazníkům ve složitých technických otázkách se schopností vyhledat pomoc technické podpory.
  • Zajišťovat koordinaci v rámci společnosti s cílem dosáhnout včasné a přesné podpory potřeb a požadavků zákazníků.
  • Připravovat a předkládat pravidelné přehledy o prodeji u zákazníků, prognózy a další zprávy pro management.
  • Aktualizovat CRM a další IT systémy podle potřeby tak, aby odrážely kontakty se zákazníky.
  • Vlastní profesní rozvoj tím, že budete vyžadovat zpětnou vazbu od svého nadřízeného a usilovat o neustálé zlepšování.

NABÍZÍME

  • Přátelské pracovní prostředí
  • Stabilní a perspektivní zaměstnání
  • Adekvátní platové ohodnocení a roční finanční bonus
  • Dostupnost MHD, hlídané parkoviště, přístřešek pro kola a motocykly v areálu
  • firmy A mnoho dalších výhod

POŽADUJEME

  • SŠ, VŠ technického nebo obchodního zaměření se schopností rychle porozumět technickým produktům
  • Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti prodeje (nebo poskytování služeb) průmyslového segmentu se zaměřením na poprodejní řešení
  • Zkušenosti s uzavíráním obchodních smluv
  • Znalost AJ na středně pokročilé úrovni
  • Pokročilou znalost MS Office, zkušenosti s CRM systémy (znalost MS Dynamics a AX výhodou)
  • Silné prodejní a analytické dovednosti
  • Vynikající komunikační, prezentační a vyjednávací schopnosti, samostatnost, zodpovědnost
  • Řidičský průkaz - skupina B
  • Ochotu cestovat

Firma: Barlett & Cenbright s.r.o.

Kontakt: Jiří STANĚK
Křenova 438/7
162 00 Praha 6 - Veleslavín

Telefon: 773746898

Kód: 746947004

Místo práce: Příbram

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.