HR administrator with French, 42 - 46 000 CZK/m

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


Do you speak advanced English and French?

Do you have experience from administrative position/customer service and are you interested in HR?

Do you want to work in multinational environment?

If yes, we are looking forward to your CV!

Job tasks

  • Benefits management (benefit adjudication, benefit enrollment/withdrawal)
  • Input and control of data in internal system
  • Support payroll preparation activities
  • Respond to questions on behalf of employees, managers, and HR
  • Handle sensitive information in a confidential manner
  • Vendor reporting

The contract is for 1 year with possibility of prolongation.

Start - asap

Location - Prague 8

NABÍZÍME

  • 5 weeks of paid holiday
  • Meal vouchers
  • Multisport card

POŽADUJEME

  • Fluent English and French
  • Previous experience with administration tasks/customer service is a must!
  • Customer dedication and passion
  • Experience in HR or Payroll Specialist role is an advantage
  • Solid command of MS Excel and Word
  • Ability to work in an international team

DALŠÍ POŽADAVKY

  • angličtina (Undefined)
  • francouzština (B2 - pokročilý)

Send us your CV in English and Czech if you have one. For more related job opportunities visit https://www.grafton.cz/en/job-search

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: (+420) 242 456 650

Kód: 13-14-410106

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 42000 - 46000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.