Pracovní náplň:
Přijímat informace o zákaznických reklamacích od kolegů z jiných poboček.
Koordinovat posouzení reklamací a hledat jejich možné příčiny.
Poskytovat týmu prodeje klíčové informace o oprávněnosti reklamací.
Pravidelný report o počtu reklamací a jejich finančních dopadů.
Úzká spolupráce s odděleními odbytu, konstrukce, aplikace a centrální laboratoří.
Denní komunikace s kolegy v Německu v němčině nebo angličtině.
Požadujeme:
VŠ vzdělání technického směru.
Aktivní komunikaci v anglickém nebo německém jazyce.
Zkušenosti s metodikou 8D, FMEA a statistikou (DOE, SPC, MSA).
Schopnost pracovat samostatně nebo v týmu.
Analytické myšlení a důraz na detail.
Ochotu cestovat (v rámci zaučení je potřeba častých služebních cest do mateřského závodu v Německu).
Nabízíme:
Jednosměnný provoz.
13. a 14. mzdu.
Měsíční prémie.
5 týdnů dovolené.
Volné dny k vyřízení vybraných osobních záležitostí nad rámec zákoníku práce.
Dotované závodní stravování, výběr z 5 menu, cena oběda 31 Kč.
Vybavené svačinové místnosti.