Asistent/ka administrativní podpory

Otevřete s námi dveře příležitostem na současném trhu práce. Již více než 30 let pomáháme lidem najít jejich vysněnou práci a společnostem zaměstnance, které potřebují.


Tato pozice je pro menší rodinnou firmou, která již 20 let dodává na český a slovenský trh techniku a komponenty pro průmyslovou a domovní automatizaci.

Asistent/ka administrativní podpory

Naše nabídka:

  • 5 týdnů dovolené
  • kurzy angličtiny poskytované ve firmě (možnost využít půl hodiny pracovní doby)
  • odměňování podle výsledků firmy a věrnostní odměny
  • fitness centrum ve firmě (možnost využít půl hodiny pracovní doby)
  • příspěvek na stravování (stravenkový paušál)
  • občerstvení na pracovišti

Váš profil:

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • pokročilou znalost MS Office
  • komunikativní znalost anglického jazyka, jak ústně, tak písemně
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost pracovat samostatně a plnit úkoly
  • praxe v oboru výhodou

Vaše náplň práce:

  • správa a optimalizace zásob skladových položek, včetně objednávání a naskladňování zboží od dodavatelů
  • zpracování objednávek, vystavování dodacích listů a faktur
  • aktivní telefonická a emailová komunikace se zákazníky a dodavateli ze zahraničí
  • administrativní řešení reklamací
  • plnění běžné administrativy spojené s činností oddělení

Dana Sukupová

Jana Babáka 11 Brno-Královo Pole 639 00

Mobil: +420734291105

Email: d.sukupova@trenkwalder.com

logo

Firma: Trenkwalder a.s.

Telefon: +420 724 902 405

Kód: a0tbI000005k3piQAA

Místo práce: Brno-Židenice

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.