Asistent/ka generálního ředitele

ameba.eu je marketingová agentura zabývající se personální inzercí. ameba.eu není přímým zaměstnavatelem. Informace o zaměstnavateli najdete v textu inzerce. O zaměstnání se ucházíte přímo u uvedeného zaměstnavatele.


Jsme výrobce dvoumístného ultralehkého letounu Vl3, motorového kluzáku Phoenix U15 a čtyřmístného Evolution Turbine letounu, dodáváme do celého světa. Investujeme do inovací technologie výroby a prostředí pro naše zaměstnance. Jsme mladá dynamická společnost s vyprodanými zakázkami.

Přijmeme do našeho mezinárodního týmu Zkušeného Asistenta/Zkušenou Asistentku generálního ředitele společnosti.

Co bude tvou náplní práce:

  • Spravování agendy generálního ředitele společnosti: správa kalendáře schůzek, výdaje, tvorba a příprava e-mailů a prezentací.
  • Zajišťování letenek, itineráře a agend; a sestavování dokumentů pro schůzky a návštěvy zákazníků, dealerů a pilotů souvisejících s cestováním.
  • Plánování, koordinace a dodržování harmonogramu generálního ředitele.
  • Organizace itineráře v zasedací místnosti.
  • Komunikace přímo a jménem generálního ředitele o záležitostech souvisejících s programovými iniciativami generálního ředitele.
  • Komunikaci mezi kanceláří generálního ředitele a všemi odděleními.
  • Úzce a efektivně spolupracovat s generálním ředitelem, aby jej dobře informoval o nadcházejících závazcích a povinnostech a náležitě navazoval.
  • Zpracovávání osobní korespondence a dalších úkolů, které usnadňují generálnímu řediteli schopnost efektivně vést společnost.
  • Dohlížení na údržbu kanceláře a kuchyňských prostor generálního ředitele.
  • Spravování právních dokumentů včetně smluv s pojišťovnami.

Kvalifikace:

  • SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Pracovní zkušenosti jako asistent generálního ředitele
  • Odborná znalost písemné i verbální komunikace v českém a anglickém jazyce – C1
  • Silné organizační schopnosti
  • Velmi silné mezilidské dovednosti a schopnost budovat vztahy s obchodními partnery
  • Prokázané proaktivní přístupy k řešení problémů se silnou rozhodovací schopností
  • Emocionální vyspělost a prokázaná schopnost zacházet s důvěrnými informacemi diskrétně, být přizpůsobivý různým konkurenčním požadavkům
  • Znalost práce s Microsoft Office (Outlook, Word, Excel a Power Point), Adobe Acrobat a webových platforem sociálních médií.

Zaměstnanci jsou pro nás důležití a toto nabízíme navíc:

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti se zajištěným zdrojem zakázek
  • Dovolenou 5 týdnů
  • Roční odměny
  • Odměny za inovaci
  • Možnost závodního stravování a příspěvek na stravování
  • Notebook, mobilní telefon, služební vozidlo
  • Pro příznivce létání možnost získání pilotního průkazu a pilotům letadlo k pronájmu na víkend třeba k moři
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Firemní akce, vyhlídkové lety pro rodinné příslušníky

Další informace k lepšímu rozhodnutí máme na Facebooku, Instagramu či webových stránkách anebo nám prostě zavolejte.www.jmbaircraft.com

JMB Aircraft s.r.o, Voštice 964, 566 01 Vysoké Mýto

logo

Firma: CRI ameba.eu, s.r.o.

Kontakt: Ing. Eva Uchytilová

Telefon: +420 601 166 171

Místo práce: Vysoké Mýto

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.