Asistent/ka obchodního střediska
Naše společnost je již více než 16 let spolehlivým partnerem projektů v oblasti technického zabezpečení staveb. Zajišťujeme komplexní řešení, které spojuje know-how a technologii v oborech chlazení, vzduchotechniky, klimatizace, vytápění, měření a regulace.
Náplň práce:
- administrativa spojená s obchodním procesem společnosti
- objednávání OOPP
- práce s ekonomickým systémem Pohoda – přijímání objednaného oblečení, nářadí aj. na sklad a následné vydávání technikům a montérům
- kontrola, ohlídání a objednání veškerých školení
- vedení evidence revizí nářadí a veškerých revizí na budově firmy + komunikace s technikem bezpečnosti
- zajištění občerstvení na pracovišti
- další dílčí úkoly s pojené s administrativou a zadáním od nadřízeného
Požadavky:
- schopnost práce na PC (ES Pohoda, MS Office, a další)
- pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
- ochota učit se
Nabízíme:
- práci na částečný nebo plný úvazek
- adekvátní mzdové ohodnocení dle možnosti úvazku
- firemní telefon
- firemní notebook
- malý přátelský kolektiv
Nástup:
Místo výkonu práce: Brno - Chrlice
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na:
nedzbala@klimakom.cz
Kontakt: +420 733 373 172
KLIMAKOM, spol. s.r.o.
Zámecká 4, 643 00 Brno - Chrlice