ASISTENT/KA OBCHODU A MARKETINGU #2352 (mzda na vyžádání)

Naše obchodní síť má více než stovku partnerských prodejen nábytku po celé České republice. Bavilo by Vás poskytovat jim potřebné zázemí a péči? Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Náš tým je plný kolegů všech věkových kategorií a všichni táhneme za jeden provaz. Naši kolegové si na práci u nás nejvíce cení moderních kanceláří, pracovní dobu od 7:00 do 15:30 a dojezd z Brna do 30 minut. Také u nás máte šanci vypracovat se z absolventa na profesionála v oboru.

  • spoluúčast na marketingových aktivitách, vyhodnocování kampaní * koordinace online i offline marketingu * zpracování marketingových požadavků od vedení firmy * pravá ruka k naší obchoďačce Lucce * spolupráce na organizaci obchodních akcí * administrativní práce a obchodní korespondence, zpracování měsíčních reportů

POŽADUJEME:

  • komunikativní, příjemný na obchodní partnery v telefonické, psané i osobní rovině * tabulka v Excelu Vás nerozhodí, stejně tak základní práce s Google Workspace * máte dobré organizační schopnosti, jste spolehlivý a efektivní * znalost práce v účetním programu POHODA bereme jako výhodu * základní znalost programu CANVA je také do plusu * ochotný učit se novým věcem * aktivní řidič – čekají Vás cesty po okolí * Že vše neovládáte? Nevadí, naučíme Vás to. Opravdu je důležitá chuť do práce a nadšení.

NABÍZÍME:

  • odpovídající mzdové ohodnocení (nástupní mzda je jen začátek, po zapracování pro Vás navrhneme individuální plán odměňování na 2 roky dopředu) * stravenkový paušál * 20 dní dovolené * firemní benefity (např. nákup nábytku se slevou) * firemní akce (např. vánoční večírek, firemní grilovačky) * zaškolení a profesní rozvoj * přátelský podporující kolektiv (kolegové u nás pracují v průměru 5 let a déle) * zázemí stabilní rodinné firmy * místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice * termín nástupu: dle dohody, možný ihned * práce na HPP, plný úvazek * pracovní doba od 7:00 do 15:30 hod

Zaujala Vás nabídka a chcete být součástí české tradice? :) Pošlete životopis. Ozveme se Vám zpět a pozveme Vás na informativní schůzku. Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Těšíme se na spolupráci s Vámi!

logo

Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o.

Kontakt: Dominika Jechová

Telefon: 00420602642915

Kód: 207002

Místo práce: Brno-venkov

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.