Asistent/ka ředitelky odboru rozhodování o dávkách důchodového pojištění

Jsme jedním z největších zaměstnavatelů v České republice, se kterým se nebojíte o svou budoucnost. Vedle toho, že pečlivě spravujeme státní agendu několika milionů klientů v oblasti sociálního pojištění, nabízíme i stabilní, zajímavou a smysluplnou práci pro naše zaměstnance po celé republice s množstvím lákavých benefitů. Zároveň jsme průkopníkem veřejné sféry v oblasti digitalizace, kde disponuje robustním IT systémem, který se neustále rozvíjí.


Máte vynikající komunikační a organizační schopnosti? Hledáte smysluplnou práci v administrativě? Rádi se učíte nové věci? Pro odbor rozhodování o dávkách důchodového pojištění hledáme Asistenta/asistentku ředitelky odboru, který/á hledá dlouhodobou spolupráci a nebojí se nových výzev.

Máte tah na branku? Nabídka Vás zaujala, ale bojíte se, zda svou novou roli u nás zvládnete?

Není se čeho obávat, zaškolení a pomoc zorientovat se v prostředí státní správy je pro nás samozřejmostí!

Dejte nám o sobě vědět a staňte se součástí našeho týmu ČSSZ a pojďte se s námi podílet na chodu jedné z největších organizací v ČR, která poskytuje služby 9 miliónům občanů!

Co budete na této pozici dělat

  • Zajišťování chodu sekretariátu odboru;
  • Zpracovávání příslušné administrativní agendy – spolupráce s personálním oddělením;
  • Práce se spisovou službou a přerozdělování korespondence;
  • Vedení kalendáře ředitelky a příprava porad, telefonická a emailová komunikace;
  • Spolupráce s ostatními řediteli, konzultanty a vedoucími na úřadě;
  • Spolupráce v rámci zpracování důchodové agendy.

Co od Vás potřebujeme

  • Alespoň středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou,
  • Pečlivý přístup k práci,
  • Ochotu učit se nové věci,
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti;
  • Uživatelskou znalost práce na PC (převážně MS Office);
  • Trestní bezúhonnost,
  • Orientaci v problematice důchodového pojištění, organizaci a provádění sociálního zabezpečení.

Výhodou bude, pokud budete mít

  • Zkušenosti z obdobné pozice

Co vám můžeme nabídnout

  • Smysluplnou práci u stabilního zaměstnavatele,
  • Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu,
  • Služební poměr na dobu neurčitou (na dobu neurčitou se změní po vykonání úřednické zkoušky);
  • Platové zařazení v 9. platové třídě podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., v platném znění (21 710 Kč - 31 820 Kč);
  • Přes 7 týdnů placeného volna ročně (25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna/sick days, 5 dnů studijního volna, 1 den k zařízení osobních záležitostí a další);
  • Pružnou pracovní dobu s "volitelným" pátkem;
  • Možnost ubytování;
  • Příspěvek na penzijní spoření;
  • MultiSport karta;
  • Příspěvek na stravování.

logo

Firma: Česká správa sociálního zabezpečení

Kontakt: Aneta Pivrncová

Kód: asistent/ka ŘO 42

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 21710 - 31820 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.