Asistent/ka vedení s NJ

Popis

  • administrativní a organizační podpora obchodních ředitelů (plánování termínů, správa e-mailové pošty, rezervace hotelů a letenek aj.)
  • samostatná příprava podkladů, prezentací a dalších dokumentů
  • telefonická a e-mailová komunikace s německy hovořícími partnery na denní bázi
  • sestavování a správa pravidelných reportů
  • práce s interními systémy
  • koordinace plánů zaškolení nově nastupujících kolegů z oddělení
  • celkové zajištění chodu kanceláře a vedení svěřené agendy

Požadujeme

  • alespoň krátká pracovní zkušenost na obdobné pozici (zkušenost v korporátním prostředí výhodou)
  • plynulá znalost německého jazyka na úrovni min. B1 - denní komunikace se zahraničím; anglický jazyk výhodou (nikoliv podmínkou)
  • dobrá uživatelská znalost MS Office – zejména PowerPoint, Excel
  • reprezentativní vystupování
  • vysoké pracovní nasazení
  • proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • samostatnost a pečlivost
  • organizační a komunikační schopnosti a dovednosti
  • časová flexibilita

Nabízíme

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání amožnost  kariérního růstu
  • postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní
  • příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč /den
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • možnost využití home office
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
  • ... a další benefity

Pracoviště: Praha

Zaměstnavatel: úspěšná mezinárodní obchodní společnost

Zaujala Vás tato pozice? Pošlete nám Váš životopis

Firma: E.H.R spol. s r.o.

Kontakt: Hana REIGL
Chrudimská 1575/6
130 00 Praha 3

Telefon: 222254501

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.