Asistent/ka vedení – koordinátor/ka všeho důležitého! Jsi ten typ člověka, který si libuje v tom, když má všechno pod kontrolou? Miluješ organizaci, papíry máš vždycky v dokonalém systému (nebo alespoň víš, kde je ta správná hromádka), a zvládáš domluvit cokoliv od schůzky po hotelový pokoj? Pokud k tomu přidáš slušnou angličtinu a chuť učit se nové věci, máme pro tebe místo! A vůbec se nebráníme ambiozním absolventům se skvělou angličtinou :) Co tě čeká? - Udržování kancelářského vesmíru v chodu – e-maily, telefonáty, dokumenty - Schůzky a zasedačky pod tvým velením – žádné časové kolize ani hledání volného místa na poslední chvíli - "Cestovní agentura" pro vedení – hotely, letenky, taxi… ať se nikdo neztratí - Trocha kouzlení s benefity – postaráš se, aby kolegové měli to, co jim patří - Různorodé úkoly podle aktuální situace – někdy je potřeba objednat catering, jindy najít ten „důležitý papír, co tu byl ještě včera“
POŽADUJEME:
- SŠ s praxí nebo VŠ bez praxe :) - Angličtina na úrovni „zvládnu si poradit i s kolegy ze zahraničí“ - MS Office ti není cizí, hlavně Excel (tabulky se občas hodí) - Organizace a pečlivost – když něco řekneš, platí to - Dobrá komunikace, protože s lidmi budeš v kontaktu každý den
NABÍZÍME:
- Pracovní dobu jen 7,5 hodiny denně - 25 dní dovolené + 3 sick days - Možnost home office 1x týdně - Flexibilní začátek a konec pracovní doby - Stravenkový paušál, příspěvek na sport a další benefity - Roční bonus až 15 % mzdy - Firemní jazykové kurzy zdarma