Asistent zákaznické podpory - 20h/týden

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


Jste student, který hledá příležitost získat praktické zkušenosti v dynamickém a inovativním odvětví? Připojte se k nám a získejte cenné dovednosti v oblasti zdravotnické technologie, zatímco budete pracovat v přátelském a podporujícím týmu.

Náplň práce

  • Zodpovídání telefonních a emailových dotazů zákazníků, zadávání požadavků do systému SalesForce (ACE).
  • Řešení nových požadavků v ACE, doplňování informací a přidělování úkolů týmu.
  • Shromažďování a předávání zpětné vazby pro zlepšení služeb.
  • Administrativní podpora týmu (zadávání dat, archivace, shromažďování informací).

Smlouva na 1 rok s možností prodloužení.

Lokalita: Praha 6

NABÍZÍME

  • Flexibilní pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené
  • Po zaškolení možnost občasné práce z domova
  • Fitness centrum v areálu

POŽADUJEME

  • Studium nebo nedávné absolvování relevantního oboru (např. lékařská technologie, biomedicínské inženýrství, obchodní management).
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti.
  • Profesionální vystupování a pozitivní přístup.
  • Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Zkušenost se zákaznickým servisem výhodou.

DALŠÍ POŽADAVKY

  • čeština (Undefined)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: (+420) 242 456 650

Kód: 13-6-412250

Místo práce: Praha

Typ úvazku: vedlejší pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 200 - 200 Kč/hodinu



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.