Asistentka - 201913

Pro našeho klienta významnou obchodní společnost se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné kandidátky. Požadujeme: SŠ/VŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi jako asistentka a praxi v administrativní činnosti min. 2 roky, znalost práce s PC MS Office ( Word, Excel, PowerPoint, Outlook ), dobrou znalost AJ nebo NJ ( slovem i písmem ), příjemné vystupování a velmi dobré prezentační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, odolnost vůči stresu. Vaším hlavním úkolem bude: zodpovědnost za kompletní zajištění chodu kanceláře, asistentská podpora pro vedení společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, archivace a formátování dokumentů, příprava prezentací a materiálů pro jednání, evidence a zpracování pošty, zajišťování obchodních a služebních cest (víza, letenky, ubytování, rezervace apod.), jednání s klienty, řešení samostatných úkolů, sjednávání obchodních schůzek, práce s PC. Nabízíme: perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující společnosti, pracoviště v centru Prahy, příjemné prostředí, dobrý kolektiv, zaměstnanecké výhody a bonusy, maximální využití jazykových znalostí, dobré platové ohodnocení, nástup ihned. R.č.: 201913

Firma: ADVANCE HR,s.r.o.

Kontakt: Jiřina KAVANOVÁ
Vinohradská 89/90
130 00 Praha 3 - Vinohrady

Telefon: 272655651

Kód: 201913

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.