Asistentka s angličtinou

Vaše úkoly budou pestré a bude se od Vás vyžadovat velká flexibilita a všestrannost. Budete k ruce vedení společnosti a také obchodníkům. Pracovat budete v informačním systému, do kterého budete zadávat doklady, řešit objednávky s obchodníky i zákazníky, připravovat nabídky, vytvářet ceníky. V případě větších událostí (konferencí, výstav) se budete podílet na organizace a koordinaci. Kromě přípravy materiálu také například zajistit letenky a ubytování. Pokud přijde návštěva do kanceláře, očekává se od Vás, že ji uvítáte, nabídnete občerstvení. Občas se také může stát, že bude třeba něco poklidit a i v tomto směru se od Vás očekává proaktivita.

POŽADUJEME

Zkušenost v administrativě a znalost nějakého informačního systému.

Proaktivita směrem k plněným úkolům, ochota podílet se na aktivitách napříč firmou.

Komunikativní úroveň angličtiny - nejde o preciznost, ale o schopnost se v případě potřeby nějak domluvit.

NABÍZÍME

Rozmanitou práci v malé firmě s pohodovou atmosférou, kde se budete cítit dobře.

Flexibilní pracovní dobu, ať si můžete svůj den rozplánovat dle svého vlastního rytmu.

Možnost pracovat v případě potřeby z domova a vzít si dovolenou kdykoli dle potřeby.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Michaela Rojíková
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420 734 173 421
+420 734 173 421

Kód: 59241

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.