Pro našeho klienta významnou obchodní společnost se sídlem v Praze 4 – Pankrác hledáme vhodné kandidátky. Požadujeme: SŠ/VŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi jako asistentka a praxi v administrativní činnosti min. 2 roky, znalost práce s PC MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), pokročilou znalost AJ (slovem i písmem), příjemné vystupování a velmi dobré prezentační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, velmi dobré organizační schopnosti, odolnost vůči stresu. Vaším hlavním úkolem bude: kompletní zajištění chodu kanceláře, asistentská podpora pro management společnosti, vedení diáře (evidence a plánování obchodních schůzek a jednání), zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, archivace a formátování dokumentů, zajišťování obchodních a služebních cest (víza, letenky, ubytování, rezervace apod.), jednání s obchodními partnery, řešení samostatných úkolů, práce s PC. Nabízíme: perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující společnosti, velmi příjemné prostředí, mladý kolektiv, zaměstnanecké výhody a bonusy, využití jazykových znalostí, dobré platové ohodnocení, nástup ihned. R.č.: 202014