Asistentka obchodu s němčinou

Vaším úkolem bude komunikace se zákazníky a dodavateli a s ní spojená administrativa.

Budete si se zákazníky potvrzovat objednávky a zadávat je do systému a poté organizovat dodávku zboží, vč. přepravy.

Následně budete zákazníkům vystavovat faktury.

Stejně tak i na druhé straně s dodavateli - zadáte jim poptávku a poté objednávku, ověříte cenu a termín dodání.

S oběma stranami budete řešit případné reklamace.

POŽADUJEME

Nezbytné jsou minimálně 2 roky zkušeností se zpracováním objednávek a faktur a také plynulá němčina pro vyřizování e-mailů i telefonátů.

NABÍZÍME

Práce v příjemném kolektivu malé společnosti.

Příležitost k rozvoji prostřednictvím vzdělávacích kurzů, vč. jazykových, ale také navyšováním kompetencí.

Ať si během roku můžete pořádně odpočinout, máte u nás jistý týden dovolené navíc.

Odměny ke mzdě které si budete moct ovlivnit vlastní dobře odvedenou prací.

Občerstvení na pracovišti a také možnost fitness přímo v prostorách firmy, abyste sem rádi chodili.

Další příspěvky - například klasický na stravování.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Michaela Rojíková
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420 734 173 421
+420 734 173 421

Kód: 60479

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.