Hledáme asistentku/asistenta, který zajistí maximální podporu pro vedení firmy. Hledáme osobu, která se stane součástí fungujícího back office týmu, a která ví, jak potřebná je pozice asistenta pro fungování společností. Vaše práce bude zahrnovat zajištění hladkého chodu kanceláře a plnění praktických úkolů, které zajistí, že celý tým bude fungovat bez problémů. Hledáme někoho, kdo na jednu stranu zvládne organizaci zasedacích místností, přepis zápisu, či případné objednání letenek, na druhou stranu klidně skočí do města pro chlebíčky v případě nutnosti.
Náplň práce
- Zajištění administrativní podpory pro vedení společnosti
- Příprava kávy, občerstvení, zajištění parkovacích míst a uvítání návštěv
- Organizace kancelářských potřeb a zasedacích místností
- Vedení evidence návštěv
- Práce s dokumenty a přizpůsobení se individuálním potřebám každého člena týmu
- Samostatná a plně zodpovědná organizace úkolů
- Zajištění komunikace s řemeslníky, poštou, a další různé úkoly
Nabízíme
- Práce v centru Prahy v krásné historické budově
- Mzda: 35 000 až 45 000 Kč měsíčně
- Odměny: 2 platy navíc jako bonus v případě spokojenosti + předvánoční bonusy
- Místo výkonu práce Praha 1
Požadujeme
- Zkušenost na obdobné pozici
- Český jazyk, AJ výhodou nikoliv podmínkou
- Praktické uvažování a selský rozum
- Schopnost vytvářet příjemné prostředí bez zmatků
- Proaktivní přístup, schopnost předvídat potřeby a řešit úkoly samostatně
- Psychická odolnost, pracovitost a spolehlivost
- Schopnost fungovat bez neustálého dohledu