Pro našeho klienta významnou advokátní kancelář se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné uchazeče/čky.Požadujeme: SŠ – ukončené maturitní zkouškou, zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky min. 2 roky, velmi dobrou znalost NJ (slovem i písmem), znalost práce s PC MS Office, příjemné vystupování a komunikativnost, velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilitu, ochotu učit se nové věci.Vaším hlavním úkolem bude: kompletní zajištění chodu kanceláře včetně administrativní činnosti, vedení diáře, zajištění služebních cest (letenky, ubytování, transfer), řešení samostatných úkolů, organizace a plánování obchodních schůzek, zápisy z porad, evidence a archivace dokumentů, zpracování obchodní korespondence, úzká spolupráce s managementem společnosti, práce s PC.Nabízíme: samostatnou perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, velmi příjemné prostředí, pracoviště v centru Prahy, maximální využití jazykových znalostí, velmi dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned. R.č.: 202209