Back office s angličtinou

Vaším úkolem bude zpracovávat poptávky klientů, zajišťovat, že jejich požadavky a potřeby jsou splněny, kontrolovat platby, poskytovat informace klientům i kolegům a zpracovávat nezbytnou administrativu.

POŽADUJEME

Náš tým doplní někdo s velmi dobrými analytickými a organizačními dovednostmi, kterému nedělá problém aktivní komunikace a má prozákaznický přístup. Důležitá je perfektní angličtina a minimálně 2 roky zkušeností na pozici v administrativě, back office nebo zákaznické podpoře.

NABÍZÍME

Velice zajímavou práci v zavedené stabilní společnosti.

Dovolenou navíc, ať se během roku můžete pořádně odpočinout.

Možnost pracovat až polovinu času z domova, samozřejmě po zaučení.

Štědré půlroční bonusy dle splnění individuálních cílů, každoroční zhodnocení základní mzdy a příležitost získat odměnu za aktivitu.

Další příspěvky – například na stravování, benefitní kartu, MultiSport kartu, a také zvýhodněné firemní produkty.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Michaela Rojíková
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420 734 173 421
+420 734 173 421

Kód: 58691

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.