BACK OFFICE SPECIALIST/PART-TIME (23 - 30.000 Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Hledá se důležitá opora našeho týmu!

Jsi pečlivý člověk, který si umí udržet přehled a ví, jak dotahovat věci do konce? Máš rád/a, když věci klapou, jak mají a baví tě podpora týmu v zázemí? Přijde ti zajímavé spojení moderních technologií a sportu? Pak hledáme právě tebe!

Jsme česká technologická firma, která dělá velké věci ve sportovním odvětví nejen v Evropě, ale i celém světě. Poskytuje unikátní a komplexní nástroje pro sportovní analýzu profesionálním fotbalovým klubům. Nejsme ale žádný korporát – jsme přátelská firma - jeden tým, která má rád, co dělá.

Ty můžeš být jeden nebo jedna z nás - důležitý člen, který nám pomůže, aby všechno v naší firmě fungovalo tak, jak má.

S námi poznáš i svět sportu, hlavně svět velkého fotbalu a nahlédneš do moderních technologií.

Náplň práce

  • Administrativní podpora – práce s dokumenty, fakturami, smlouvami.
  • Řešení různorodých operativních úkolů v rámci společnosti.
  • Příprava podkladů pro účetní, podpora HR či evidence majetku.
  • Podpůrná činnost pro obchodní oddělení – správa databáze, tvorba dokumentů.
  • Zajištění dopravy našich výrobků k zákazníkům – objednávky doprav, předávací protokoly.
  • Pomoc s řízením kanceláře – zápisy z porad, starost o kanceláře, zajištění inovací.
  • Spolupráce s kolegy napříč firmou.

Nabízíme

  • Možnost pracovat na částečný úvazek (30 hodin týdně), postupně klidně i na plný.
  • Stabilní zázemí firmy, která je na trhu už přes 15 let – a stále roste.
  • Práci v mladém a dynamickém kolektivu – jsme menší a přátelská firma, která funguje už více jak 15 let, roste a dělá ve světě velké věci. My nejsme žádný strohý korporát!
  • Možnost učit se nové věci a rozvíjet se spolu s firmou.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • 25 dní dovolené.
  • Příspěvek na stravování.
  • Firemní notebook a telefon.
  • Káva a pohodová atmosféra v moderních kancelářích v Technologickém parku v Brně (JIC).
  • Plat dle schopností i zkušeností .

Platové rozmezí je indikativní, jsme připraveni individuálně upravit v závislosti na zkušenostech a přidané hodnotě, kterou případný kandidát přinese naší společnosti.

Líbila by se ti taková práce? Pošli nám životopis nebo odkaz na LinkedIn na hr@panoris.com – budeme se těšit na setkání u nás!

Požadujeme

  • Zkušenosti z administrativy, kanceláře nebo back office by se ti mohly hodit.
  • Pečlivost, samostatnost a smysl pro detail je důležitý.
  • Spolehlivost a zodpovědný i aktivní přístup by ti měl být přirozený – budeš mít důležitou roli v každodenním chodu firmy.
  • Dobrou znalost MS Office (zejména Excel, Word).
  • Angličtinu alespoň na úrovni B1 – nemusíš být rodilý mluvčí, ale e-mail zvládneš a nezalekneš se případně ani jednoduché komunikace s klientem.
  • Reprezentativní vystupování a dobré komunikační schopnosti jsou určitě třeba. Budeš v kontaktu s partnery i našim týmem.
  • Řidičák sk. B výhodou.
  • A pokud máš zájem o marketing nebo práci na sítích, můžeme otevřít dveře i spolupráci v tomto směru.

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Daniela Hůrková, DiS.

Telefon: +420 739425983

Kód: 65883

Místo práce: Jihomoravský kraj

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.