Client support with Italian, 50 000 CZK

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


Our priority is not to find qualified professionals with extensive experience. We are willing to find motivated, client-oriented and communicative individuals who speak fluent English and Italian and are eager to learn. :)

Customer service manager with German will be responsible for

  • Portfolio of assigned clients
  • Processing of their orders in SAP
  • Resolution of their queries and troubleshooting
  • Related administrative tasks
  • Reporting
  • Communication within internal teams as well as with stakeholders

Contract: 1 year

Start: immediately

Location: Prague 3

NABÍZÍME

  • 5 weeks of vacation
  • Extra days off
  • Annual bonus
  • Meal allowance
  • Training and courses
  • Other benefits

POŽADUJEME

  • Previous experience from client care
  • English and Italian min. B2+ in both oral and spoken form
  • Perfect communication and organizational skills
  • Ability to work under pressure
  • Professional attitude

DALŠÍ POŽADAVKY

  • angličtina (B2 - pokročilý)
  • italština (B2 - pokročilý)

Send us your CV in English and Czech if you have one. For more related job opportunities visit https://www.grafton.cz/en/job-search

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: (+420) 242 456 650

Kód: 13-6-409932

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.