Cost Consultant pro administrativní projekty (Junior/Senior)

Otevřete s námi dveře příležitostem na současném trhu práce. Již více než 30 let pomáháme lidem najít jejich vysněnou práci a společnostem zaměstnance, které potřebují.


Připojte se k týmu prestižní konzultační společnosti, která se specializuje na výstavbu a rekonstrukci budov s důrazem na projektování a realizaci technického zařízení, elektroinstalace a automatizace. Aktuálně hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Cost Consultant pro administrativní projekty (Junior/Senior)!

Máte vášeň pro práci s náklady a chcete se podílet na zajímavých projektech komerčních staveb? Máte zkušenosti jako rozpočtář nebo projektant v oblasti PS a pracovali jste alespoň na jedné či dvou administrativních stavbách? Máte chuť prohlubovat své znalosti v tomto oboru?

Pokud ano, neváhejte se přihlásit do výběrového řízení, které právě probíhá!

Těšíme se na vaše reakce a registrace!

Cost Consultant pro administrativní projekty (Junior/Senior)

Naše nabídka:

  • Moderní pracovní prostředí přímo v samém centru Prahy.
  • Platové ohodnocení na juniorské pozici v rozmezí od 40 000 Kč/měsíc, senioři od 75 000 Kč (až 100tis Kč).
  • HPP na dobu neurčitou.
  • Kvartální bonusy.
  • Podporující pracovní tým.
  • Služební vozidlo pro pracovní účely (minimálně).
  • Možnost práce na zajímavých českých i zahraničních projektech.
  • Relaxační zóny na pracovišti.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Příspěvek na stravování.
  • Občerstvení na pracovišti.
  • Kurzy cizího jazyka přímo na pracovišti.
  • Odborné vzdělávání – bohatá škála kurzů. 
  • Firemní akce.

Váš profil:

  • VŠ vzdělání ve stavebním oboru, ideálně zaměření na pozemní stavby.
  • Zkušenosti na obdobné pozici v rámci komerčních budov; rekonstrukce/fit out či výstavba min.1 administrativní budovy.
  • Délka praxe: Junior / min. 3 roky; a Senior / min. 5 let.
  • Výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem).
  • Znalost angličtiny - min. B1 (slovem i písmem).
  • Pokročilá úroveň MS Office.
  • Řidičský průkaz skupiny B.
  • Orientace v cenách materiálů.
  • Prokazatelné zkušenosti v analýze nákladů a přípravě rozpočtů.
  • Ochota cestovat v rámci přidělených projektů (ČR a výhledově i příp. do zahraničí). 

Nástup 12/2024, možné dohodou.

Vaše náplň práce:

  • Analýza nákladů a příprava rozpočtů.
  • Spolupráce s projektanty, dodavateli a dalšími odborníky.
  • Identifikace úspor a zefektivnění procesů.
  • Příprava a vyhodnocování VŘ na subdodavatele.
  • Analýza tendrů na generální dodavatele.
  • Příprava pravidelných reportů v angličtině.

Michaela Macúchová

Ovocný trh 573/12 Praha-Staré Mesto 110 00

Mobil: +420731661211

Email: m.macuchova@trenkwalder.com

logo

Firma: Trenkwalder a.s.

Telefon: +420 724 902 405

Kód: a0tbI000008iBL1QAM

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.