Custody Specialist - Back Office Specialist

  • Zpracování firemních obchodů na klientových pozicích
  • Zpracování příjmů z cenných papírů (platby, odčerpání daní)
  • Práce s SWIFT zprávami (odesílání, kontrola, doplnění chybějících informací)
  • Komunikace s klienty a řešení jejich požadavků
  • Komunikace s bankami, správci majetku
  • Klientské reportování

POŽADUJEME

  • Zkušenosti z back office v oddělení správy klientů nebo firemních akcí - nezbytné
  • Dobrou znalost angličtiny - každodenní písemná a ústní komunikace
  • Aktivní znalost SWIFT zpráv - čtení, odesílání
  • Středoškolské vzdělání (minimálně) a výhodou by bylo ekonomické nebo obchodní vzdělání
  • Dobrá počítačová gramotnost (ideálně balíček MS Office 365, Outlook, Excel)

NABÍZÍME

  • Multisport karta a lekce jógy
  • Penzijní připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 sick days
  • Možnost home office 2dny v týdnu
  • Občerstvení na pracovišti
  • Práci v moderních kancelářích v centru Prahy - náměstí Republiky
  • Možnost růstu

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Pavla Chomoutová
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: 605 222 130
605 222 130

Kód: 57680

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.