Děčínská spediční a dopravní společnost s 22letou tradicí hledá Disponenta/Disponentku pro mezinárodní přepravy. Pokud ovládáte německý jazyk a máte chuť se podílet na zajištění plynulého toku zboží mezi zeměmi, tak hledáme právě vás! Neváhejte a připojte se k našemu týmu! Zašlete nám svůj životopis. * Plánování a organizace mezinárodních přeprav * Denní komunikace s klienty, dopravci a partnery v němčině * Řešení případných problémů při přepravě a navrhování efektivních řešení * Administrativní činnosti spojené s přepravou a vedení potřebné dokumentace
POŽADUJEME:
- Vzdělání – SŠ s maturitou * Výborná znalost němčiny slovem i písmem * Praxe na dané pozici výhodou * Schopnost efektivní komunikace a profesionální vystupování * Týmový hráč s organizačními schopnostmi
NABÍZÍME:
- Nástupní mzda 40.000,- Kč hrubého * 25 dní dovolené pro regeneraci * Firemní stravování – plně hrazené obědy * Práci ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí * Podpora kolegů a pozitivní pracovní atmosféra * Lokalita: Děčín
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Těšíme se na spolupráci s Vámi!