Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme kolegu či kolegyni na pozici ekonom/ekonomka – rozpočtář/rozpočtářka v odboru služeb.
Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVENSU1%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVENSU1/UD_vyberove-rizeni_SLU_3708_ekonom-rozpoctar_VR190-24.pdf
Jaká bude Vaše náplň práce
- kontrola hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření
- navrhování, přijímání a projednávání rozpočtových změn
- sestavování návrhu rozpočtu svěřených rozpočtových kapitol
- provádění a vyhodnocování vnitřních rozpočtových opatření
- zpracování periodických rozborů hospodaření svěřených rozpočtových kapitol
- zpracování finančních plánů zdaňované činnosti odboru a rozborů plnění vedlejší hospodářské činnosti oddělení dle finančního plánu
- koordinace, usměrňování a metodická podpora ekonomických a účetních vztahů a činností mandatářů při správě nemovitostí
- výkon předběžné a průběžné veřejnosprávní kontroly u správců nemovitostí – mandatářů
- výkon funkce pověřeného správce rozpočtu svěřených rozpočtových kapitol
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
- vzdělání Bc., nebo VOŠ
- znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, vše ve znění pozdějších předpisů
- znalost práce na PC (MS Word, MS Excel),
- schopnost pracovat s ekonomickým softwarem
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném projevu,
- samostatnost, zodpovědný přístup k plnění úkolů přesnost a pečlivost
Výhodou zkušenosti s financováním a účtováním samosprávného celku znalost práce v ekonomických modulech GINIS.
Vítána znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů zkušenosti s inventarizací majetku, pohledávek a závazků samosprávného celku.
Další předpoklady
prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle § 21 zákona o úřednících pro výkon správní činnosti na úseku finančního hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru.
Co Vám můžeme nabídnout
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- pracoviště v centru Prahy
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 20. listopadu 2024do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.