FACILITY MANAGER (90 – 120.000,-Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Máte zkušenosti s technickou správou budov? Umíte vést tým a řešit krizové situace?

Pak hledáme právě Vás!

Pro našeho významného klienta hledáme zkušeného Facility Managera, který bude zodpovědný za správu a údržbu budov v Brně.

FACILITY MANAGER

Náplň práce

  • Řízení provozu portfolia budov v centru Brna – opravy, údržby, úklid, bezpečnost.
  • Vedení a koordinace týmu údržby a správců, technických manažerů.
  • Inspekce budov a zajištění potřebných oprav, renovací či dílčích rekonstrukcí.
  • Příprava a kontrola dodržování rámcových a servisních smluv s dodavateli.
  • Příprava podkladů pro účetní oddělení, např. vyúčtování služeb a energií.
  • Řešení pojistných událostí včetně hlášení a komunikace s pojišťovnou.
  • Energetická optimalizace budov.

Nabízíme

  • Práce v centru Brna v málem kolektivu rodinného typu.
  • Automobil i pro soukromé užití.
  • Odpovídající finanční ohodnocení plus odměny.
  • Mobilní telefon, notebook.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Prostor pro vlastní iniciativu.

Požadujeme

  • Praktické zkušenosti se správou nemovitostí a energetickou optimalizací budov.
  • Zkušenosti s vedením týmu a delegováním úkolů.
  • Znalost legislativy a základních účetních principů související s technickou správou budov.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
  • Ochota držet pohotovost pro případ neočekávaných situací, a to i mimo pracovní dobu.
  • ŘP. sk. B
  • Schopnost konstruktivně řešit krizové situace.
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti.

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Ing. Eva Blatná

Telefon: +420 778434003

Kód: 60576

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.