FACILITY MANAGER | SPRÁVA AREÁLU A ÚDRŽBA

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


Pokud máš zkušenosti se správou budov, umíš si poradit s provozními i technickými výzvami a zároveň tě baví organizace a plánování, tahle role by tě mohla zaujmout. Čeká tě odpovědná a rozmanitá práce, kde budeš mít na starosti nejen údržbu a rozvoj areálu, ale i komfort zaměstnanců a efektivní řízení nákladů. Jsi připraven převzít kontrolu nad celým zázemím společnosti? Pak čti dál!

Hlavní náplň Vaší práce bude

  • správa budov a venkovních ploch včetně plánování jejich údržby a oprav
  • organizace úklidu a zajištění bezpečnostních, hygienických a legislativních požadavků
  • koordinace údržbářů, techniků a externích dodavatelů
  • příprava a schvalování plánů údržby a rozpočtů oprav
  • správa stavební dokumentace včetně technických rozvodů (elektřina, plyn, voda, data)
  • správa inventarizace kanceláří, kuchyněk a dalších provozních prostor
  • spolupráce na výstavbě nových objektů a optimalizaci provozních nákladů
  • sběr podnětů od zaměstnanců a jejich předkládání vedení

Co budete podepisovat?

  • plán oprav a údržby jednotlivých budov a předkládání rozpočtů
  • plán oprav zpevněných a nezpevněných ploch areálu a předkládání rozpočtů
  • inventarizační dokumentaci staveb a vybavení
  • faktury za údržbu, opravy budov a areálových sítí
  • faktury za revize požárních, bezpečnostních a elektrických zařízení budov

NABÍZÍME

  • 4 týdny dovolené
  • odpovědnou práci s přímým vlivem na rozvoj a údržbu areálu
  • příspěvek na stravování a dotované obědy
  • 5 dní sick days
  • finanční bonusy za věrnost
  • zaměstnanecké slevy na produkty

POŽADUJEME

  • vzdělání SŠ/VŠ, ideálně technického, ekonomického nebo právního zaměření
  • zkušenosti se správou budov, údržbou a provozem areálu
  • schopnost komplexně řešit provozní a technické problémy
  • povědomí o právních a ekonomických aspektech správy nemovitostí
  • organizační dovednosti, zodpovědnost a samostatnost
  • znalost práce s MS Office a systémy pro správu dat
  • praxe v řízení rozpočtů a plánování oprav výhodou

DALŠÍ POŽADAVKY

  • čeština (Undefined)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: (+420) 242 456 610

Kód: 2-5-412237

Místo práce: Středočeský kraj

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Poznámka: vhodné pro absolventy

Plat: 45000 - 50000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.