Firma: Gumdrop s.r.o.
Jsme dynamicky se rozvíjející dopravní společnost, specialisté na sezonní autobusovou dopravu do Chorvatska a Itálie. Prioritou je důraz na celkovou kvalitu poskytovaných služeb. K nim patří moderní vozový park, vyškolení řidiči a přátelský přístup řídících operátorů. Vše pro spokojenost našich zákazníků.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na ekonomické oddělení na HPP/DPP, kteří budou poskytovat podporu kolegům mzdového, personálního a finančního oddělení, spolupracovat s nimi a připravovat podklady a měsíční reporty. Hledáme precizního kolegu nebo kolegyni, kteří se nebojí a jsou odolní vůči stresu.
Zkušenosti s fakturačním programem Pohoda vítáme, ale nejsou podmínkou, vše Vás naučíme. Základní znalosti ohledně mezd a fakturace Vám však usnadní zapracování. Hledáme zkušené pracovníky i absolventy, kteří mají chuť učit se novým věcem.
Na této pozici budete zodpovědní za fakturaci, zpracování podkladů pro mzdového účetního, za související administrativní a personální úkony.
Náplň práce:
fakturace za poskytnuté služby a spolupráce s finanční účetní (fakturační program Pohoda)
Kontrola správnosti přijatých faktur a jejich evidence v interním programu
správa datové schránky
kontrola pokladních knih řidičů a správnosti jejich vyúčtování
spolupráce se mzdovým účetním a zpracování podkladů pro přípravu mezd (HPP, DPP, DPČ)
pomoc při vedení mzdové agendy zaměstnanců (evidence docházky, odevzdaných výkazů práce)
příprava podkladů ročního zúčtování
organizace a zajištění efektivního chodu kanceláře (komunikace s institucemi a úřady. komunikace a spolupráce napříč společností s ostatními odděleními, administrativní činnosti související s chodem ekonomického oddělení
Sledování legislativních změn týkajících se mzdové a personální oblasti
Případný zástup HR v zadávání/ukončování aj. zaměstnanců v interních systémech
Správa firemní dokumentace a zajištění její správné archivace a přístupnosti.
Kontrola hotovostních a bezhotovostních úhrad přijatých/vystavených faktur a párování pro účetní jednotky, příprava podkladů pro odchozí úhrady
docházka na poštu
Požadujeme:
praxe ve fakturaci, zpracování mezd velkou výhodou, ne však podmínkou
komunikační, organizační a prezentační dovednosti
flexibilita a schopnost zvládat více úkolu současně
schopnost pracovat v týmu i samostatně
spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, důslednost, smysl pro detail
čeština slovem i písmem na vynikající úrovni
dobrá znalost práce na PC a MS Office, kladný vztah k výpočetní technice
řidičský průkaz skupiny B
minimálně SŠ ideálně ekonomického směru (není podmínkou)
zkušenost v oblasti HR a povědomí o fungování jednotlivých procesů výhodou
Základní přehled zákoníku práce
znalost mzdové legislativy a zájem o případné změny
znalost účetního programu "Pohoda" výhodou
Zkušenosti s administrativou a účetnictvím výhodou
chuť dál se vzdělávat
Nabízíme:
Zázemí stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou historií
Práci na plný úvazek a pracovní smlouvy (HPP, DPP, DPČ) na dobu neurčitou
Finanční ohodnocení dle vzájemné domluvy a dosažených zkušeností.
Možnost školení a vzdělávacích programů pro rozšíření znalostí
Pohodový kolektiv a příjemné pracovní prostředí
slevy na firemní služby, zaměstnanecké benefity
příspěvek na dopravu
penzijní připojištění
mobilní telefon
parkování v areálu
Nástup možný IHNED/ dohodou
Firma: Gumdrop s.r.o.
Místo práce: Vestec
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr, vedlejší pracovní poměr
Plat: 30000 - 45000 Kč/měsíc
Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé
Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů
©2025 KARIERA.CZ s.r.o.