Fakturant/ka, asistent/ka finančního oddělení, administrativní pracovník

Jsme dynamicky se rozvíjející dopravní společnost, specialisté na sezonní autobusovou dopravu do Chorvatska a Itálie. Prioritou je důraz na celkovou kvalitu poskytovaných služeb. K nim patří moderní vozový park, vyškolení řidiči a přátelský přístup řídících operátorů. Vše pro spokojenost našich zákazníků.


Hledáme nového kolegu/kolegyni na ekonomické oddělení na HPP/DPP, kteří budou poskytovat podporu kolegům mzdového, personálního a finančního oddělení, spolupracovat s nimi a připravovat podklady a měsíční reporty. Hledáme precizního kolegu nebo kolegyni, kteří se nebojí a jsou odolní vůči stresu.

Zkušenosti s fakturačním programem Pohoda vítáme, ale nejsou podmínkou, vše Vás naučíme. Základní znalosti ohledně mezd a fakturace Vám však usnadní zapracování. Hledáme zkušené pracovníky i absolventy, kteří mají chuť učit se novým věcem.

Na této pozici budete zodpovědní za fakturaci, zpracování podkladů pro mzdového účetního, za související administrativní a personální úkony.

Náplň práce:

  • fakturace za poskytnuté služby a spolupráce s finanční účetní (fakturační program Pohoda)

  • Kontrola správnosti přijatých faktur a jejich evidence v interním programu

  • správa datové schránky

  • kontrola pokladních knih řidičů a správnosti jejich vyúčtování

  • spolupráce se mzdovým účetním a zpracování podkladů pro přípravu mezd (HPP, DPP, DPČ)

  • pomoc při vedení mzdové agendy zaměstnanců (evidence docházky, odevzdaných výkazů práce)

  • příprava podkladů ročního zúčtování

  • organizace a zajištění efektivního chodu kanceláře (komunikace s institucemi a úřady. komunikace a spolupráce napříč společností s ostatními odděleními, administrativní činnosti související s chodem ekonomického oddělení

  • Sledování legislativních změn týkajících se mzdové a personální oblasti

  • Případný zástup HR v zadávání/ukončování aj. zaměstnanců v interních systémech

  • Správa firemní dokumentace a zajištění její správné archivace a přístupnosti.

  • Kontrola hotovostních a bezhotovostních úhrad přijatých/vystavených faktur a párování pro účetní jednotky, příprava podkladů pro odchozí úhrady

  • docházka na poštu

Požadujeme:

  • praxe ve fakturaci, zpracování mezd velkou výhodou, ne však podmínkou

  • komunikační, organizační a prezentační dovednosti

  • flexibilita a schopnost zvládat více úkolu současně

  • schopnost pracovat v týmu i samostatně

  • spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, důslednost, smysl pro detail

  • čeština slovem i písmem na vynikající úrovni

  • dobrá znalost práce na PC a MS Office, kladný vztah k výpočetní technice

  • řidičský průkaz skupiny B

  • minimálně SŠ ideálně ekonomického směru (není podmínkou)

  • zkušenost v oblasti HR a povědomí o fungování jednotlivých procesů výhodou

  • Základní přehled zákoníku práce

  • znalost mzdové legislativy a zájem o případné změny

  • znalost účetního programu "Pohoda" výhodou

  • Zkušenosti s administrativou a účetnictvím výhodou

  • chuť dál se vzdělávat

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou historií

  • Práci na plný úvazek a pracovní smlouvy (HPP, DPP, DPČ) na dobu neurčitou

  • Finanční ohodnocení dle vzájemné domluvy a dosažených zkušeností.

  • Možnost školení a vzdělávacích programů pro rozšíření znalostí

  • Pohodový kolektiv a příjemné pracovní prostředí

  • slevy na firemní služby, zaměstnanecké benefity

  • příspěvek na dopravu

  • penzijní připojištění

  • mobilní telefon

  • parkování v areálu

Nástup možný IHNED/ dohodou

Místo práce: Vestec

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr, vedlejší pracovní poměr

Plat: 30000 - 45000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.