FAKTURANT/KA - ASISTENT/KA NA ZKRÁCENÝ ÚVAZEK

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Společnost GS PLUS s.r.o. - jsme přední výrobce dopravního značení, stabilní výrobní firma se zázemím silné zahraniční skupiny. Našim cílem je se neustále rozvíjet a zlepšovat svoje výrobní procesy. Investujeme do nových technologií, školíme naše zaměstnance, ke každému máme individuální přístup.

Do našeho týmu ekonomického oddělení hledáme kolegu/kolegyni na pozici FAKTURANT/KA - ASISTENT/KA NA ZKRÁCENÝ ÚVAZEK (30h týdně).

Rádi uvítáme nového kolegu/kolegyni se zájmem se učit.

Náplň práce

  • vystavování vydaných faktur, výstupní kontrola dokladů,
  • administrativa spojená s chodem firmy
  • archivace dokumentů, smluv
  • správa databáze zákazníků v informačním systému
  • kontrola nevyfakturovaných dodávek
  • zpracování podkladů pro souhrnnou fakturaci
  • pomocné práce HR
  • příprava podkladů pro statistické výkazy
  • spolupráce s finančními účetními, asistence při roční uzávěrce
  • pokladna – účetní zpracování dokladů
  • asistentka vedení firmy

Nabízíme

  • spravedlivé odměňování, pravidelné bonusy
  • samostatnou práci v menším přátelském kolektivu s možností osobního růstu a rozvoje
  • zaškolení dle potřeby, pravidelná školení
  • 22 dní dovolené, 3 sick days
  • služební notebook
  • příspěvek na stravování
  • firemní posilovnu
  • Multisport kartu
  • výuku AJ přímo na pracovišti
  • pravidelné firemní akce
  • životní pojištění plně hrazené zaměstnavatelem
  • možnost občasné práce z domova (po zapracování)
  • nástup od 5.1.2025, případně dle dohody
  • místo pracoviště: Moravany u Brna

Požadujeme

  • Český jazyk : minimálně úroveň C2
  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
  • základní znalost účetnictví
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • znalost MS Office (znalost MS Excel, MS Word)
  • znalost personalistiky výhodou
  • znalost SAP výhodou
  • základní znalost AJ – písmem
  • spolehlivost, proaktivní přístup, týmový duch, flexibilita

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Daniela Hůrková

Telefon: +420 739425983

Kód: 63396

Místo práce: Brno, Brno-venkov

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.