Hledáme finančního manažera pro strategické řízení financí! Chcete se podílet na růstu a stabilitě dynamické společnosti? Hledáme zkušeného finančního manažera, který převezme zodpovědnost za strategické plánování, tvorbu rozpočtů a optimalizaci finančních procesů. Vaším úkolem bude vést ekonomický tým, řídit cash-flow a zajistit dodržování legislativních požadavků a interních procesů. Pokud máte zkušenosti s controllingem, ERP systémy (SAP) a silné analytické schopnosti, pak hledáme právě vás!* Řídí a zodpovídá za strategické plánování a tvorbu rozpočtů. * Připravuje a prezentuje reporty. * Zodpovídá za činnost oddělení a dodržuje legislativní procesy. * Prezentuje firmu při kontrolách a auditech. * Ad hoc analýzy a řešení operativních problémů. * Zodpovídá za cash-flow společnosti. * Vede ekonomický tým 4 lidí. * Dohlíží nad contollingovými aktivitami a reportingem, optimalizuje finanční procesy a náklady. * Nastavuje a optimalizuje vnitropodnikové procesy. * Spolupracuje při implementaci ERP systému (SAP) včetně následné optimalizace. * Sap Key user * Spolupracuje s daňovými poradci, externími konzultanty, zastupuje společnost ve finančních záležitostech. * Komunikuje s bankami, zajišťuje financování společnosti. * Autorizuje platby společnosti. * Nastavuje úvěrové strategie společnosti. * Vystavuje bankovní záruky.
POŽADUJEME:
- VŠ vzdělání v oblasti financí, ekonomiky nebo příbuzném oboru * Praxe 2-3 roky na obdobné pozici * Zkušenosti v oblasti financí / controllingu * Znalost SAP a pokročilou znalost MS Excel (práce s daty, vzorce, kontingenční tabulky) * Anglický jazyk (denní komunikace) * Řidičský průkaz skupiny B * Systematický a zodpovědný přístup k práci, pečlivost, organizační a komunikační schopnosti * Schopnost týmové i individuální práce
NABÍZÍME:
- motivující finanční ohodnocení * půlroční a roční odměna * 5 týdnů dovolené * penzijní připojištění * příspěvek na stravování * zaškolení na pracovní pozici * zázemí silné společnosti a další * lokalita: Zlín
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Těšíme se na spolupráci s Vámi!