FINANČNÍ ŘEDITEL/KA (120 – 170.000,-Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Pro našeho významného klienta hledáme profesionála /profesionálku na pozici CFO. Budete mít významný vliv na směřování a úspěch společnosti.

Pokud hledáte novou výzvu v oblasti řízení financí, zašlete nám svůj životopis!

Náplň práce

  • Tvorba a implementace finanční strategie společnosti.
  • Finanční plánování a kontrola – tvorba a vyhodnocování finančních plánů, příprava rozpočtu, kontrola nákladů a jejich optimalizace, zodpovědnost za účetní závěrky.
  • Controlling, správa účetnictví a dodržování daňových předpisů.
  • Personální management – řízení finančního oddělení společnosti.
  • Spolupráce s ostatními členy vedení společnosti na strategickém plánování.
  • Koordinace finančních auditů.
  • Řízení dodavatelské činnosti v oblasti účetnictví.
  • Vyhodnocování ekonomické situace společnosti.

Nabízíme

  • Odpovídající finanční ohodnocení plus odměny.
  • Příležitost ovlivnit směřování společnosti.
  • Práce v centru Brna.
  • Automobil i pro soukromé užití.
  • Mobilní telefon, notebook.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Prostor pro vlastní iniciativu.

Požadujeme

  • VŠ vzdělání ekonomického směru.
  • Prokazatelné několikaleté zkušenosti v oblasti finančního a ekonomického řízení, controllingu, účetnictví, auditorské znalosti a znalosti v oblasti daní.
  • Alespoň 5 let praxe na vedoucí pozici – zkušenosti s vedením týmu podřízených, delegováním úkolů.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
  • Výborné komunikační schopnosti – schopnost komunikovat s kolegy i externími partnery.
  • Silné analytické a strategické myšlení, analýza data a její využití pro rozhodování.

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Ing. Eva Blatná

Telefon: +420 778434003

Kód: 60578

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.