Hledáme šikovného HR generalistu – někoho, kdo zvládne personalistiku od A do Z :) ! Víš, co obnáší každodenní HR provoz, a nechybí ti chuť mít věci pod kontrolou? Baví tě práce s lidmi, ale nezalekneš se ani papírování? Pokud máš už pár let praxe v HR a hledáš roli, kde se ti práce nebude štěpit mezi deset oddělení, ale všechno budeš mít pěkně u sebe, čti dál. Hledáme HR generalistu, který zvládne nábor, personální administrativu i podklady pro mzdy a bude spolehlivou oporou kolegům napříč firmou. Nejde o strategii, ale o každodenní HR agendu, která drží vše pohromadě. A náplň práce? - Příprava smluv, změn a správa personální dokumentace - Koordinace náboru a komunikace s uchazeči - Zajištění nástupů, výstupů a adaptace nových kolegů - Spolupráce se mzdovou účetní – příprava a kontrola podkladů - Organizace školení, lékařských prohlídek a zákonných povinností - Podpora zaměstnanců v každodenních HR otázkách - Základní komunikace s úřady a kontrola souladu s legislativou
POŽADUJEME:
- Zkušenosti s obdobnou pozicí (personalista nestačí) - Samostatnost a zodpovědnost – nečekáme, že ti budeme muset říkat, co máš dělat, budeš mít volné ruce - Znalost AJ podmínkou - minimálně na úrovni B2 - Aktivní přístup a chuť měnit věci k lepšímu – hledáme někoho, kdo přichází s nápady a má chuť se neustále zlepšovat - Výhodou je, když se orientuješ v pracovněprávní legislativě - Týmový hráč, který se nebojí přijmout zodpovědnost a udělat rozhodnutí
NABÍZÍME:
- Motivující mzda dle předchozích zkušeností - Flexibilitu a prostor pro inovace – očekáváme, že budeš přicházet s nápady, které zlepší naše prostředí - Příležitost k osobnímu růstu - Příspěvek na stravování - 5 týdnů dovolené - 13. plat - Kafetérie