GERMAN + ENGLISH CUSTOMER SERVICE (44-53.000 Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Do you want to work in customer service and use your fluency in German and English? Does working in a call centre suit you? Are you communicative, energetic and do you put the customer first? Excellent!

Send us your CV in English and start working as

GERMAN + ENGLISH CUSTOMER SERVICE (44-53.000 Kč)

Náplň práce

  • Handling customer requests
  • Communication in German and English
  • Participation in innovative projects
  • Working in an internal system

Nabízíme

  • SIGNING BONUS
  • 100% Home Office option
  • Up to 25 days holiday
  • Daily use of languages
  • Cafeteria
  • Multisport card
  • Meal allowance
  • Discounts on company products
  • Supplements and bonuses
  • Educational courses and training
  • Opportunity for career growth
  • Location: Brno - city

Požadujeme

  • German language - excellent - C1/C2
  • English language - communicative - B2
  • Knowledge of working with PC
  • Willingness to work in customer service

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Tereza Suttrová

Telefon: +420 775877788

Kód: 44973

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.