Headquarters Assistant

  • tvorba prezentací v PowerPointu (grafická úprava prezentací, zajištění jejich vizuální atraktivity)
  • psaní a úprava emailové komunikace
  • pomoc při organizaci management meetingů a eventů
  • administrativní podpora
  • zajištění chodu recepce
  • řešení ad hoc požadavků

POŽADUJEME

  • schopnost efektivně plánovat a organizovat si pracovní úkoly
  • výborné komunikační a interpersonální dovednosti
  • proaktivitu a samostatnost
  • znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a Canvy
  • nadšení pro práci a ochotu učit se nové věci
  • časovou flexibilitu během pondělního a úterního dopoledne (další dny je možné chodit dle vašich časových možností - celkem 15-20 hodin týdně)

NABÍZÍME

  • možnost profesního růstu a rozvoje
  • příležitost podílet se na zajímavých projektech
  • zázemí jedničky na trhu v oblasti personálních agentur
  • příjemné a moderní pracovní prostředí na centrále naší společnosti v centru Prahy ve Florentinu
  • přátelskou firemní kulturu

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Regina Plojharová
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Kód: 57247

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.