Máte vynikající komunikační schopnosti? Orientujete se v oblasti důchodového pojištění? Hledáte smysluplnou práci v administrativě? Pro oddělení metodiky zpracování dávek s mezinárodním prvkem hledáme Hlavního konzultanta/hlavní konzultantku, který/á hledá dlouhodobou spolupráci a nebojí se nových výzev.
Máte tah na branku? Nabídka Vás zaujala, ale bojíte se, zda svou novou roli u nás zvládnete?
Není se čeho obávat, zaškolení a pomoc zorientovat se v prostředí státní správy je pro nás samozřejmostí!
Dejte nám o sobě vědět a staňte se součástí našeho týmu ČSSZ a pojďte se s námi podílet na chodu jedné z největších organizací v ČR, která poskytuje služby 9 miliónům občanů!
Co budete na této pozici dělat
- Koncepční a metodickou činnost při provádění důchodového pojištění v oblasti Koordinačních nařízení EU a mezinárodních smluv o sociálním zabezpečení;
- Aprobační (kontrolní) a superaprobační činnosti v meritorně složitých případech rozhodování o nároku na dávky důchodového pojištění podle vnitrostátních předpisů, Koordinačních nařízení a mezinárodních smluv o sociálním zabezpečení, jejich výši a výplatě;
- Aprobační (kontrolní) o superaprobační činnosti v obtížných případech dávkové agendy, ve kterých je nutné přihlížet k dříve platným zákonným předpisům;
- Provádění školící a konzultační činnosti v oblasti rozhodování o dávkách důchodového pojištění;
- Provádění odškodňovacích agend, implementace EESSI a příprava školících a pracovních materiálů pro účely rozhodování o dávkách důchodového pojištění s mezinárodním prvkem.
Co od Vás potřebujeme
- Alespoň vysokoškolské vzdělání v magisterském stupni (Mgr./Ing.),
- Velmi dobrou orientaci v problematice důchodového pojištění, organizaci a provádění sociálního zabezpečení, zejména ve vztahu k zákonu č. 155/1995 Sb., o důchodovém pojištění v platném znění a zákonu č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, v platném znění, nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 883/2004 a č. 987/2009, mezinárodních smluv o sociálním zabezpečení;
- Znalost správního řízení resp. správního řádu ve znění zákona č. 500/2004 Sb.,
- Uživatelskou znalost práce na PC (převážně MS Office);
- Spolehlivost, samostatnost a vynikající komunikační schopnosti.
Co vám můžeme nabídnout
- Smysluplnou práci u stabilního zaměstnavatele,
- Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu,
- Služební poměr na dobu neurčitou (na dobu neurčitou se změní po vykonání úřednické zkoušky);
- Platové zařazení ve 13. platové třídě podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., v platném znění (30 780 Kč - 45 420 Kč);
- Přes 7 týdnů placeného volna ročně (25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna/sick days, 5 dnů studijního volna, 1 den k zařízení osobních záležitostí a další);
- Pružnou pracovní dobu s "volitelným" pátkem (pevná pracovní doba Po – St: 9-14h, Čt: 9-12h);
- Možnost ubytování;
- Příspěvek na penzijní spoření;
- MultiSport karta;
- Příspěvek na stravování.