Investiční referent/ka v Oddělení hospodářské správy

 Využijte své znalosti a přidejte se k našemu týmu Oddělení hospodářské správy  

Generální finanční ředitelství  |  Plzeň

Náplň práce:

  •  kontrola stavebně technického stavu budov a jeho zařízení
  •  zajištění realizace oprav budov a jejich zařízení, dozorování průběhů realizací oprav, plnění smluvních podmínek, přebírání provedených prací, kontrola souladu projektové dokumentace se skutečně provedenými pracemi, návrh opatření na odstranění nedostatků, odpovědnost za předání ukončených prací do užívání, kontrola čerpání schválených rozpočtů
  •  posuzování požadavků na opravy objektů a technologických zařízení včetně systémů technické ochrany budov (elektronické zabezpečovací systémy, elektronické požární systémy, kamerové systémy, návrh způsobu realizace oprav
  •  příprava technických  podkladů pro zadávání veřejných zakázek a komplexní zajištění zakázek malého rozsahu v rozsahu stanoveném interním aktem řízení upravujícím zadávání veřejných zakázek
  •  podílení se na sestavení návrhu plánu oprav a údržby budov na dané období v rámci své teritoriální působnosti, stanovení předpokládaných finančních náročností oprav a údržby
  •  řešení způsobu odstranění havarijních stavů budov a jejich technologických zařízení včetně systémů technické ochrany budov
  •  provádění úkonů na základě pokynů odborného útvaru při zajištění přípravy a realizace investičních akcí
  •  vedení evidence dle zákona o odpadech, zákona o vodách a zákona o ochraně ovzduší, měsíčně zpracování hlášení pro oddělení BOZP a PO
  •  podíl na zpracování energetických pasportů budov, na zpracování energetických auditů a energetické náročnosti objektů, spolupráce při
  •  zpracovávání údajů o objektech pro Centrální registr administrativních budov

Co požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu 
  • znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů,
  • znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, vč. prováděcí vyhlášky č. 416/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů - výhodou, znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích
  • aktivní znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook),
  • schopnost samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, odpovědnost, schopnost analytického a logického myšlení, komunikativnost, aktivní přístup,
  • psychická odolnost,
  • dobrý písemný i ústní projev,
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost,
  • praxe výhodou
  • řidičský průkaz sk. B

Co můžeme nabídnout:

  • platová třída 11
  • nástup 1. 1. 2025 nebo dle dohody
  • pracovní poměr v režimu zákoníku práce na dobu určitou jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
  • motivační ohodnocení
  • pružná pracovní doba
  • 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna
  • příspěvek na stravování
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • letní tábor pro děti zaměstnanců
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
  • propracovaný vzdělávací program  

Jak se přihlásit do výběrového řízení?

Nejpozději do 1. prosince 2024 zašlete motivační dopis a profesní strukturovaný životopis zaměřený na předchozí praxi na e-mail: hana.bezpalcova@fs.mfcr.cz, do předmětu e-mailu uveďte VŘ 701279 - investiční referent nebo reagujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".

https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9844666

logo

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Ing. Hana Bezpalcová

Telefon: 377160229

Kód: 701279

Místo práce: Plzeň

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.