Hledáme Specialistu zákaznické kvality! Máte chuť stát se nepostradatelnou součástí týmu, který se zaměřuje na maximální spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování kvality našich produktů? Pokud máte zkušenosti s řízením kvality a rádi řešíte požadavky zákazníků, jste tím, koho hledáme! Co vás čeká? - Sledování a vyhodnocování zákaznických požadavků s cílem zajistit jejich spokojenost - Řešení reklamací ve spolupráci s dalšími odděleními - Spolupráce na plánování a provádění pravidelných testů, interních i externích auditů - Realizace interních kontrol kvality, návrh a implementace nápravných a preventivních opatření - Pravidelná příprava reportů týkajících se kvality a zpětné vazby od zákazníků - Stanovování cílů v oblasti kvality na základě specifik zákazníků
POŽADUJEME:
Znalost standardů a nástrojů kvality používaných v automobilovém průmyslu Praxe v oblasti zákaznické kvality ve výrobním podniku Komunikativní znalost němčiny na minimální úrovni B1 - jednání se zákazníkem Znalost anglického jazyka na úrovni alespoň B1 - pro interní komunikaci
NABÍZÍME:
25 dní dovolené semestrální bonusy oběd plně hrazený příspěvek na penzijní připojištění příspěvek na kartu Multisport benefitní program karty Pluxee firemní akce jazykové kurzy