HR KONZULTANT V PERSONÁLNÍ AGENTUŘE (30-55.000 Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Máš zkušenosti z bankovnictví nebo financí, z call centra nebo s aktivním prodejem produktů a zajímá Tě práce v HR? Jsi komunikativní a proaktivní osobnost, která má ráda komunikaci s lidmi? Máš soutěživého ducha a nebojíš se plnit předem stanovené cíle? Pod odvedenou práci se dokážeš podepsat a tím stvrdit její kvalitu?

Skvělé! Pojď pracovat k nám a v oblasti personalistiky Tě zaučíme!

My jsme ryze českou personální agenturou. Za dobu našeho působení víme, jak používat ty nejefektivnější nástroje k nalezení správných lidí na správná místa.

Přidáš se k nám?

Náplň práce

  • Jako členovi našeho týmu bude Tvým hlavním úkolem plnění obchodních plánů
  • Budeš vyhledávat vhodné profily kandidátů, které nejlépe odpovídají požadavkům našich klientů
  • Vystavíš inzerát tak, abys zaujmul/a co nejvíce vhodných kandidátů
  • Zpohovoruješ své vybrané kandidáty tak, abys je připravil/a na pohovor a co nejvíce namotivoval/a na danou pozici a společnost
  • Budeš udržovat úzkou komunikaci s klienty
  • Podporujeme i akvizici nových firem, za které Tě odměníme navíc
  • Budeš pracovat s interním systémem a pracovními portály nejen na vystavení inzerátů

Nabízíme

  • až 25 dní dovolené + 5 dní Sick Days navíc za úspěšné plnění
  • Za plnění plánů slušné odměny a PÁTKY MÁŠ VOLNÉ
  • Za plnění plánů dostaneš i ČTVRTLETNÍ i ROČNÍ bonusy
  • Za přeplnění plánů dostaneš příspěvek na DOVOLENOU VE ŠPANĚLSKU nebo TÝDEN DOVOLENÉ NA HORÁCH a to i pro Tvou polovičku
  • Teambuildingy bereme jako jasnou věc
  • Příspěvek na stravování
  • Benefit kartu a Multisport kartu
  • Po zaučení si svoji pracovní dobu můžeš upravit tak, jak Ti vyhovuje
  • Pracovat z domova jednou za čas nám vůbec nevadí
  • Notebook a telefon je samozřejmostí
  • Vše Tě rádi naučíme a dostane se Ti opakované podpory při budování kariéry
  • Nástup IHNED nebo dohodou
  • Místo výkonu práce: Ústí nad Labem

Požadujeme

  • Minimálně ukončené středoškolské vzdělání
  • Schopnost plnit obchodní plány, orientaci na výsledek
  • Pokud se anglicky nebo německy domluvíš mezi přáteli, je to skvělé
  • Měla by Tě bavit práce s lidmi i u počítače
  • Řidičský průkaz skupiny B, rádi Ti svěříme na schůzku firemní auto (pokud neřídíš, nevadí)

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Kateřina Dytrtová
Špitálské náměstí 3517/1a
400 01 Ústí nad Labem

Telefon: +420 778407991

Kód: 60872

Místo práce: Ústecký kraj

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.