Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici koordinátor/koordinátorka bezdomovectví v odboru sociálních věcí.
Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVIQWFD%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVIQWFD/UD_vyberove-rizeni_SOV_koordinator-bezdomovectvi_3706_VR197-24.pdf
Jaká bude Vaše náplň práce
- řešení problematiky bezdomovectví na území hl. m. Prahy
- spolupráce při zajišťování finančních zdrojů k rozvoji sociálních služeb v oblasti bezdomovectví
- iniciování součinnosti státních i nestátních institucí a orgánů při realizaci přijímaných opatření v oblasti řešení problematiky bezdomovectví na území hl. m. Prahy
- metodické vedení příspěvkových organizací hl. m. Prahy v oblasti poskytovaných sociálních služeb či humanitárních aktivit pro osoby bez domova
- spolupráce na tvorbě sítě služeb ve Střednědobém plánu rozvoje sociálních služeb
- zpracovávání metodických a analytických materiálů, stanovisek a návrhů na řešení úkolů, které si vyžádají orgány města pro cílovou skupinu osob bez domova
- vedení pracovní skupiny k tvorbě metodiky a standardů
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
- VŠ vzdělání Mgr./Bc.
- znalost zákona o sociálních službách
- znalost dalších souvisejících předpisů
- znalost práce na PC (MS Office, internet)
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, včetně vyjadřování v písemném projevu
- schopnost samostatného rozhodování, zodpovědnost
Výhodou
- praxe v oblasti sociálních služeb
- znalosti v oblasti rozvoje kvality a transformace sociálních služeb, zejména se zaměřením na problematiku osob bez domova
- znalost souvisejících koncepčních materiálů hl. m. Prahy
- praxe ve veřejné správě
Co Vám můžeme nabídnout
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- pracoviště v centru Prahy
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost využití Multisport karty
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 29. 11. 2024 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.