Koordinátor logistiky a zákaznického servisu

  • Zpracování objednávek a faktur
  • Komunikace se zákazníky (poskytování informací, řešení problémů)
  • Komunikace s výrobci a objednávání zboží
  • Příjem zboží na sklad (jedná se o malé a lehké produkty používané ve zdravotnictví, tj. nemusíte se bát, že byste přenášel/a těžké krabice)
  • Kontrola stavu skladových zásob
  • Komunikace s logistickými firmami
  • Příprava statik a reportů
  • Sběr účetních dokladů
  • Ad - hoc úkoly týkající se podpory obchodu a logistiky

POŽADUJEME

  • Relevantní pracovní zkušenosti z oblasti administrativy, obchodu, logistiky apod.
  • Angličtina komunikativní úrovni (slovem i písmem - nadřízený je anglicky mluvící)
  • Znalost Microsoft Office

NABÍZÍME

  • 5 dní dovolené navíc (25 dní)
  • Sickdays
  • Stravenky
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • Příjemné pracovní prostředí v menší firmě
  • Hezká kancelář na Praze 6

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Daniela Andaházyová
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420 731 643 730
+420 731 643 730

Kód: 61391

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.