Pracovní náplň:
Přijímat informace o zákaznických reklamacích od kolegů z jiných poboček.
Koordinovat posouzení reklamací a hledat jejich možné příčiny
Poskytovat týmu prodeje klíčové informace o oprávněnosti reklamací
Pravidelný report o počtu reklamací a jejich finančních dopadů
Úzká spolupráce s odděleními odbytu, konstrukce, aplikace a centrální laboratoří
Denní komunikace s kolegy v Německu v němčině nebo angličtině.
Požadujeme:
VŠ vzdělání technického směru
Aktivní komunikaci v anglickém nebo německém jazyce
Zkušenosti s metodikou 8D, FMEA a statistikou (DOE, SPC, MSA)
Schopnost pracovat samostatně nebo v týmu.
Analytické myšlení a důraz na detail.
Ochotu cestovat (v rámci zaučení je potřeba častých služebních cest do mateřského závodu v Německu)
Nabízíme:
Jednosměnný provoz
13. a 14. mzdu
Měsíční prémie
5 týdnů dovolené
Volné dny k vyřízení vybraných osobních záležitostí nad rámec zákoníku práce
Dotované závodní stravování, výběr z 5 menu, cena oběda 31 Kč
Vybavené svačinové místnosti