KOORDINÁTOR ZAKÁZEK | POZEMNÍ STAVBY | až 70 000 Kč

Grafton Recruitment byl založen v roce 1982 a patří k předním dodavatelům personálního poradenství. Je jednou z největších nezávislých evropských firem, která vyhledává zaměstnance napříč všemi sektory a pracovními pozicemi. V ČR nás můžete navštívit na 14 pobočkách. Více na www.grafton.cz


Pokud máte zkušenosti s vyřizováním stavebních povolení, projektováním, projektovým managementem či přípravou staveb a hledáte změnu, pak je tato pozice pro Vás!

  • Tato pozice je velmi široká – od schůzek klienty & řešení objednávek až po marketing, office management a executive assistant aktivity!*

Čeká Vás:

  • Řešení poptávek a jednání s klienty
  • Příprava smluv, nabídek a objednávek pro klienty a subdodavatele
  • Marketingová činnost, včetně správy sociálních sítí a webových stránek
  • Zajištění chodu kanceláře (office management)
  • Asistence vedení společnosti

NABÍZÍME

  • Finanční bonusy obsaženy ve mzdové složce
  • Plně flexibilní pracovní doba bez jádra – občas závislá na domluvených schůzkách
  • Různorodá práce v malém, přátelském týmu (5 lidí) s rodinnou atmosférou
  • Stabilní a kvalitní klientela

POŽADUJEME

  • Vzdělání v oboru v oboru stavebnictví nebo architektury
  • Praxe ve stavebnictví na podobných pozicích (vyřizování stavebních povolení, projektování, project management, příprava staveb, referent stavebního úřadu, obchodní činnost apod.)
  • Všeobecné znalosti v oblasti stavebnictví, orientace v oboru

DALŠÍ POŽADAVKY

  • čeština (Undefined)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

logo

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Telefon: (+420) 242 456 610

Kód: 2-5-410387-1

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 50000 - 70000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.