Co vás čeká
Pravidelná komunikace se zajímavými logistickými zákazníky, spolupráce s fajn kolegy odborníky v oddělení logistiky a nejen s nimi, budete komunikovat i s kolegy napříč celou firmou. Dále budete mít možnost podílet se i na nastavování logistických procesů, samostatně plnit svěřené úkoly, přicházet s novými nápady, do budoucna i vést menší tým kolegů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Neměla by vám chybět ochota komunikovat s lidmi, ochota vycházet zákazníkům vstříc, potřebujeme dobrou komunikativní znalost anglického jazyka a velmi dobrou znalost MS Office, denně totiž pracujeme s excelem, ale i to umíme doplnit. Očekáváme samostatnost, flexibilitu, otevřené myšlení.
Výhodou bude, pokud budete
Mít zkušenosti v našem oboru, povědomost o procesech v logistických skladech.
Co vám můžeme nabídnout
Zázemí silné zahraniční firmy, kanceláře i stále se rozrůstající sklad v nových moderních budovách, příjemné přátelské prostředí související s firemní kulturou rodinné firmy. Čeká vás zajímavá, různorodá práce, kvalitní zaškolení možné i formou rotačního kolečka v jiných odděleních. Umíme spravedlivě ohodnotit kvalitní pracovní výkon, k tomu nabízíme rozsáhlé firemní vzdělávání, a to i v Rakousku, začít můžete hned.