Majetkový referent / majetková referentka

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici majetkový referent / majetková referentka.

Pracovní místo je vhodné také pro absolventa/absolventku.

Jaká bude Vaše náplň práce

  • metodické a koordinační činnosti v oblasti pronájmu nebytových prostor
  • příprava podkladů pro výběr žadatelů o pronájem nebytových prostorů
  • kontrola plnění nájemních smluvních vztahů
  • navrhování sankcí za neplnění smluvních podmínek
  • zajišťování a provádění kontroly dodržování smluvních závazků ze strany nájemců a správních firem
  • spolupráce a koordinace činností s příslušnými odbory a odděleními MHMP, externími subjekty (znalci, advokáty apod.), úřady a městskými částmi
  • prošetřování podnětů, oznámení a stížností včetně jejich vyřizování
  • zpracovávání odborných podkladů pro jednání orgánů hl. města Prahy

Jaké požadavky byste měl/a splňovat

  • VŠ Bc. / VOŠ
  • znalost práce na PC
  • dobré vyjadřovací schopnosti
  • preciznost, systematičnost
  • samostatnost

Výhodou

  • praxe ve státní správě či samosprávě
  • znalost zákona o hl. městě Praze

Co Vám můžeme nabídnout

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
  • pracoviště v centru Prahy

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkaze

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVY5ONU%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVY5ONU/UD_vyberove-rizeni_HOM_majetkovy-referent_3716_VR10-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 30. ledna 2025.

Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.

logo

Firma: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA

Kontakt: Mgr. Andrea Živná

Kód: VR 10/25/Z

Místo práce: Praha 1

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.