Manažer elektro zakázky/koordinátor subdodavatelů #2476 (až 65.000 Kč)

Manažer elektro zakázky/koordinátor subdodavatelů – služební vůz, benefity, podíl na zisku firmy! Jste zkušený a spolehlivý elektrikář? Chcete se posunout od manuální práce a využít své profesní dovednosti k řízení zakázek, vedení a kontrole subdodavatelů? Výsledkem Vaší práce budou zdárně dokončené zakázky. Zároveň bude Vaše kvalitní práce velmi dobře zaplacena. Pracujte v dobrém týmu lidí, kteří se navzájem podporují a staňte se odborníky v řízení elektromontáží. Chcete-li tvořit důležitou součást stabilní, férové a úspěšné firmy s historií a působností téměř po celém Česku, pošlete nám svůj životopis.* Připravovat realizaci zakázky, harmonogram prací a rozdělení subdodavatelů, materiál pro zakázku. * Komunikovat se subdodavateli s investorem, technickým a stavebním dozorem, účastnit se kontrolních dnů a kontrovat stavební deník. * Dohlížet na kvalitu provedených prací a dodržování časového harmonogramu. * Projednávání změn – více a méně prací s investorem i subdodavatelem. * Pravidelný reporting průběhu zakázky vedení společnosti. * Zakončení zakázky.

POŽADUJEME:

  • Min. vyučení v oboru elektro 194/2022 (nahrazující vyhlášku 50, min. § 7 ) nebo vyšší. * Praxe v oboru elektro min. 5 let podmínkou, nejlépe na pozici vedoucí skupiny, mistr nebo stavbyvedoucí. * Znalost materiálů, pracovních postupů v oboru elektroinstalací, technických výkresů a projektové dokumentace, stavebních prací souvisejících s elektro pracemi. * Samostatnost, komunikativnost, schopnost řídit podřízené, vysoké pracovní nasazení * Znalost práce na PC, MS Office, řidičské oprávnění sk. B

NABÍZÍME:

  • Zajímavou pracovní náplň s jistotou dlouhodobého zaměstnání a pravidelného příjmu * Mzdové ohodnocení + prémie + podíly na zisku společnosti, říspěvek na PF. * Flexibilní pracovní dobu, práce v kanceláři i na zakázkách. * Sick days, home office, dovolenou 5 týdnů * Příspěvek na stravování, kafeterie na firmě zdarma, slevy na firemní zboží * Notebook, mobil, firemní vozidlo s možností soukromého užívání. * Možnost firemního vzdělávání.

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Těšíme se na spolupráci s Vámi!

logo

Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o.

Kontakt: Dominika Jechová

Telefon: 00420602642915

Kód: 225655

Místo práce: Třebíč

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.