Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici metodik/metodička centralizovaného zadávání v odboru veřejných zakázek.
Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVMSQBH%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BVMSQBH/UD_vyberove-rizeni_VEZ_metodik_centr.zadavani_2642_VR202-24.pdf
Jaká bude Vaše náplň práce
- metodická činnost v oblasti elektronizace zadávání veřejných zakázek a využívání elektronických tržišť
- příprava zavádění metodických doporučení k efektivnímu centralizovanému nákupu dodávek, služeb a stavebních prací
- spolupráce při provádění auditů procesního nastavení centralizovaného zadávání
- zpracování procesních analýz, navrhování metodických doporučení a optimalizačních opatření v oblastech centralizovaného zadávání veřejných zakázek
- zpracování dílčích studií a analýz za účelem ověření funkčnosti nastavených procesů
- účast v komisích zřízených pro konkrétní veřejné zakázky
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
- VŠ Mgr./Bc.
- zkušenost se zadáváním veřejných zakázek, nejlépe v oblasti centralizovaného zadávání veřejných zakázek v pozici centralizovaného zadavatele, případně při přípravě nabídek na straně dodavatele
- znalost pojistné problematiky
- dobrá znalost zákona o zadávání veřejných zakázek
- znalost zákona o hl. m. Praze
- znalost práce na PC (MS Office, internet), schopnost pracovat s právním informačním systémem ASPI
- schopnost se rychle orientovat a učit v nových systémech
- velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- schopnost samostatné práce i práce v kolektivu
Výhodou
- zkušenosti s účastí v pozici člena komise u veřejného zadavatele
- praxe v pojišťovnictví nejlépe na straně pojišťovny
- správa pojištění ve/pro větší společnost
- administrace veřejných zakázek v praxi
- znalost zákona o svobodném přístupu k informacím a správního řádu
- znalost práce s profilem zadavatele
- znalost práce s věstníkem veřejných zakázek
- znalost práce s Registrem smluv
Co Vám můžeme nabídnout
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- pracoviště v centru Prahy
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost využití Multisport karty
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 13. prosince 2024do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.