Baví Vás práce v oblasti hospodářské správy a investic? Do našeho týmu hledáme Metodika/metodičku hospodářské správy, který/á hledá dlouhodobou spolupráci, má schopnost učit se nové věci za pochodu, a nebojí se nových výzev. Chceme přibrat do týmu člověka, který se už ve světě investic, zadávání veřejných zakázek a hospodaření s majetkem vyzná.
Máte tah na branku? Nabídka Vás zaujala, ale bojíte se, zda svou novou roli u nás zvládnete?
Není se čeho obávat, zaškolení a pomoc zorientovat se v prostředí státní správy je pro nás samozřejmostí!
Dejte nám o sobě vědět a staňte se součástí našeho týmu ČSSZ a pojďte se s námi podílet na chodu jedné z největších organizací v ČR, která poskytuje služby 9 miliónům občanů!
Co vás čeká
- vytváření koncepcí, standardů a v metodickém řízení a koordinování v oblasti materiálně-technického zabezpečení, environmentální politiky ČSSZ a v oblasti vybraných provozních služeb;
- vybrané činnosti v oblastech účetnictví, rozpočtu, evidence majetku;
- výkon činnosti v oblasti hospodaření s energiemi a jinými médii, veřejných zakázek na stavební práce, služby a dodávky, vyjma služeb a dodávek IT;
- tvorba a zpracovávání podkladů pro administraci zadávacích řízení v rámci zákona o zadávání veřejných zakázek;
- komplexní příprava a realizace investic v rámci programového financování, jejich projektová, technická a organizační příprava, vč. koordinace finančního zajišťování;
- příprava a realizace akcí oprav a údržby majetku;
- zpracování investičních záměrů, odborných technických posudků a studií pro investiční výstavbu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- alespoň středoškolské vzdělání ve stavebním nebo technickém směru zakončené maturitní zkouškou (vyšší stupeň vzdělání výhodou);
- orientace v právních předpisech upravujících investiční výstavbu, zejména ve stavebním zákoně a zákoně o zadávání veřejných zakázek;
- schopnost orientace v technické dokumentaci;
- aktivní přístup k řešeným problémům;
- uživatelskou znalost MS Office včetně elektronické komunikace;
- velmi dobrý písemný i ústní projev;
- schopnost samostatného řešení problému a vlastní iniciativu.
Výhodou bude, pokud budete umět
- řidičské oprávnění skupiny B;
Co vám můžeme nabídnout
- smysluplnou práci u stabilního zaměstnavatele s dlouhodobou perspektivou uplatnění;
- odborný a osobní rozvoj;
- možnost dalšího vzdělávání, profesního a kariérního růstu;
- příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu;
- možnost částečného úvazku;
- pracovní poměr na dobu neurčitou;
- platové zařazení ve 12. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (27 250,- Kč – 40 120,- Kč);
- 200 hodin dovolené za kalendářní rok (25 dní);
- 5 dní indispozičního volna (sick days);
- pružnou pracovní dobu s "volitelným" pátkem;
- možnost ubytování;
- příspěvek na penzijní spoření;
- multiSport karta;
- příspěvek na stravování.