Mzdová účetní - 202012

Pro našeho klienta významnou českou společnost se sídlem v Praze 1 působící v oblasti účetního a daňového poradenství hledáme vhodné kandidáty/tky.

Požadujeme: SŠ – ekonomického směru, zkušenosti a praxe v mzdovém účetnictví (zkušenost se přípravou a účtováním mzdových podkladů – mzda měsíční, hodinová, přesčasy, služební cesty, svátky, DPČ, exekuce apod. ) min. 3 roky, znalost příslušné legislativy, znalost práce s PC MS Office, výhodou znalost účetního programu Helios, komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, flexibilitu, ochotu učit se nové věci.

Vaším hlavním úkolem bude: kompletní zpracování mezd pro klienty, odpovědnost za správnost vedení mzdových podkladů, spolupráce s hlavní účetní, jednání s úřady státní správy (přihlášky a odhlášky zaměstnanců, sociální a zdravotní pojištění apod.), jednání s klienty, poradenská činnost, práce s PC.

Nabízíme: perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující společnosti, pracoviště v centru prahy, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, odborná školení v oblasti účetní legislativy, nástup ihned. R.č.: 202012

Firma: ADVANCE HR,s.r.o.

Kontakt: Jiřina KAVANOVÁ
Vinohradská 89/90
130 00 Praha 3 - Vinohrady

Telefon: 272655651

Kód: 202012

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.