Pro našeho klienta významnou českou společnost se sídlem v Praze 1 působící v oblasti účetního a daňového poradenství hledáme vhodné kandidáty/tky.
Požadujeme: SŠ – ekonomického směru, zkušenosti a praxe v mzdovém účetnictví (zkušenost se přípravou a účtováním mzdových podkladů – mzda měsíční, hodinová, přesčasy, služební cesty, svátky, DPČ, exekuce apod. ) min. 3 roky, znalost příslušné legislativy, znalost práce s PC MS Office, výhodou znalost účetního programu Helios, komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, flexibilitu, ochotu učit se nové věci.
Vaším hlavním úkolem bude: kompletní zpracování mezd pro klienty, odpovědnost za správnost vedení mzdových podkladů, spolupráce s hlavní účetní, jednání s úřady státní správy (přihlášky a odhlášky zaměstnanců, sociální a zdravotní pojištění apod.), jednání s klienty, poradenská činnost, práce s PC.
Nabízíme: perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující společnosti, pracoviště v centru prahy, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, odborná školení v oblasti účetní legislativy, nástup ihned. R.č.: 202012