Umíte vyjednávat, baví vás hledat nejlepší řešení a chcete se podílet na tom, aby naše firma měla vždy vše potřebné? Jste pečliví a komunikativní?
Pokud ano, hledáme právě vás!
JAKÁ BUDE VAŠE PRACOVNÍ NÁPLŇ?
· Realizace nákupu materiálu, surovin a dalších komodit.
. Tvorba poptávek, objednávek.
. Výběrová řízení nových dodavatelů, udržování dobrých vztahů s dodavateli.
· Práce v systému Helios, skladový systém.
· Řešení reklamací v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů.
. Spolupráce s týmem – budete komunikovat s kolegy z dalších oddělení od výroby po prodej.
JAKÉ ZNALOSTI A ZKUŠENOSTI K TÉTO PRÁCI POTŘEBUJETE?
· Zkušenosti z oblasti nákupu vítány. Pokud je však nemáte - zaučíme vás.
· Ekonomické povědomí vítáno.
· Komunikace v AJ podmínkou (další jazyk výhodou).
· Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Helios výhodou)
· Výborné komunikační a organizační schopnosti.
CO VÁM NABÍZÍME?
· Příjemnou partu kolegů v oddělení logistiky.
· 20 dní dovolené + 5 dní placeného volna, stravování, cafeteria systém, systém vzdělávání a rozvoje.
· Pružnou pracovní dobu, kterou můžete přizpůsobit svým pracovním i osobním požadavkům.
· Práci ve stabilní a prosperující české společnosti, která se intenzivně rozvíjí, inovuje a zdokonaluje své procesy.
· Podporu při realizaci vašich nápadů a nových projektů.
Nástup možný dle dohody.
Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete nám svůj životopis na email:kariera@retex.cz. Rádi Vás přivítáme na osobním pohovoru.
Více informací najdete na: https://retex-kariera.cz/