Co Váš čeká?
Vaší náplní práce bude komunikace s dodavateli, zajištění přímého materiálu, reakce na problémy s dodávkami dílů. Nedílnou součástí je odpovědnost za proces zásobování výroby, včasné a dostatečné dodání. Důležitou součástí je i rozvíjení vztahů s dodavateli. Dále budete operativně vystavovat objednávky a sledovat dodávky. Důležitou rolí je i dohlížení na udržování stanovené hladiny zásob a optimalizovat plnění zadaných potřeb. Zároveň budete řídit projektové zakázky v nákupu. Budete spolupracovat s dalšími souvisejícími odděleními společnosti (prodej, kvalita, logistika atd.).
Jaké dovednosti byste měli mít?
Abyste mohli tuto pozici vykonávat, měli byste mít správné oko pro rozpoznání příležitostí, vynikající komunikační dovednosti pro vyjednávání s dodavateli a v neposlední řadě organizační schopnosti, umět si stanovit priority. Měli byste se dorozumět anglicky jak slovem, tak písmem. Práce s MS Office na pokročilé úrovni je samozřejmostí. Důležitou dovedností je i týmová spolupráce, napříč všemi odděleními.
Jak Vás za Vaši práci odměníme?
- motivující finanční ohodnocení dle zkušeností
- smlouvu na HPP
- stabilní práci
- možnost HO
- týden dovolené navíc – celkem tedy 25 dní
- kantýna / jídelna na pracovišti
- e-benefit 1.000 Kč každý měsíc
- e-stravenku 100 Kč za odpracovanou směnu
- penzijní připojištění 700 Kč/měsíc (po ZD)