Popis pozice:
Hledáme zkušeného a strategicky orientovaného lídra na pozici náměstka administrativně provozního úseku zodpovědného za řízení klíčových oblastí organizace: spisové služby, ICT, právních služeb, podnikové architektury (EA), personalistiky, DPO, projektové kanceláře a bezpečnosti. Tento manažer bude mít na starosti efektivní fungování a strategický rozvoj útvarů, včetně zajištění souladu s právními předpisy a firemními standardy.
Odpovědnosti:
- Zajištění souladu se zákonnými požadavky na správu dokumentů a jejich archivaci, včetně řízení elektronické spisové služby.
- Strategické řízení IT infrastruktury, technologických inovací, včetně digitalizace procesů a řízení IT a jeho projektů.
- Řízení právních procesů, zajištění Compliance smluvní agendy a minimalizace právních rizik.
- Zajištění sladění obchodních a IT strategií, optimalizace firemních procesů a systémů.
- Řízení náboru, rozvoje talentů a strategického plánování lidských zdrojů, včetně podpory firemní kultury.
- Odpovědnost za ochranu osobních údajů a zajištění souladu s GDPR a dalšími zákonnými předpisy.
- Řízení projektů napříč organizací, včetně nastavování priorit, kontrolování rozpočtů a zdrojů.
- Řízení fyzické a kybernetické bezpečnosti organizace, krizového řízení a ochrany majetku a osob.
Požadavky:
- Vysokoškolské vzdělání technického směru.
- Min. 2 roky praxe na vedoucí pozici ve vrcholovém managementu, ideálně s přesahem do více z výše uvedených oblastí, nebo 4 roky praxe ve středním managementu na stejných nebo podobných pozicích.
- Výhodou jsou certifikace jako ISO 27001, PRINCE2, TOGAF, ITIL, ISO 22301, ISO 9000 případně jiné relevantní certifikace, nebo doložitelná praxe v požadovaných činnostech.
- Min. 1 rok praxe v oblasti Compliance legislativních požadavků, zejména v oblastech ICT, kybernetické bezpečnosti, pracovního práva a ochrany osobních údajů.
- Schopnost řídit různé týmy, vést jednání s externími partnery a efektivně komunikovat s vedením organizace.
- Schopnost vypracovat a implementovat strategie pro rozvoj a efektivní fungování všech klíčových útvarů organizace.
- Schopnost analyzovat rizika, vyhodnocovat procesy a přijímat rozhodnutí na základě dat.
Nabízíme:
- Příležitost pro samostatnou tvůrčí práci.
- Motivující finanční ohodnocení dle délky praxe
- Kromě ročních či pololetních odměn vyplácených v nemocnici i další manažerské a motivační odměny v souvislosti s plněním ekonomických ukazatelů.
- Celá škála zaměstnaneckých benefitů (služební mobilní telefon, notebook, benefity z FKSP, možnost práce na dálku atd.).
- Možnost vzdělávání a osobního rozvoje – možné zařazení do benefitního specializačního programu nemocnice.
- Příjemné pracovní prostředí.
- Výhledová možnost získání služebního bytu v areálu nemocnice.
Náležitosti přihlášky do výběrového řízení:
- Strukturovaný profesní životopis.
- Kopie dokladu o dosaženém nejvyšším vzdělání.
- Stručnou koncepci administrativně provozního úseku (na požádání je možná osobní schůzka se zástupcem PNB k podrobnostem).
- Vyplněný dotazník (více na stránkách PNB www.bohnice.cz).
- Výpis z trestního rejstříku (ne starší 90 dnů).
Přihlášky prosím zasílejte na adresu:
Mgr. Daniel Machocký
Vedoucí personálního odboru
Psychiatrická nemocnice Bohnice
Ústavní 91
181 02 Praha 8
Další informace na tel. 725827015 nebo e-mailu: daniel.machocky@bohnice.cz
Uzávěrka přihlášek: 24. 11. 2024
Předpokládaný termín výběrového řízení: do 30. 11. 2024